Lunchlove.

25 Apr

Dette er nok det beste måltidet jeg har spist hittil i dietten!

Pepperytrefilet av svin og grønnsaksform med squash, aubergine, purreløk, gul paprika og hele hvitløksfedd (guilty pleasure!) Bakt nederst i ovnen på 200 grader i 20 minutter.

Ja, forresten. Sammen med smør. Måtte ha i smør, så det ikke ble for magert. For det vil vi ikke ha noe av!

Nå er jeg mett (nesten) og veldig stinkende!

Ser kanskje ut som at jeg har klart meg uten en av mine venner her, men don’t worry! Jeg hadde ketchup til kjøttet!

9 kommentar to “Lunchlove.”

  1. Divamamma april 25, 2012 kl. 16:12 #

    Det der så drit godt ut!!

  2. SuperElse april 25, 2012 kl. 17:27 #

    Digg! Jeg har også spist hvitløk. Gruer meg til å dra på trening, tror jeg må stikke å kjøpe tyggis først.Leste om vektmålet ditt for året her lenger ned, og det er jo oppnåelig ganske snart. DIGG DOGG!

    • Fra tjukk til smukk april 25, 2012 kl. 17:31 #

      Off,jeg hater å føle at jeg stinker opp places med hvitløk!:p Vet jo at det ikke er noe jeg bare tror heller! Men det er så verdt det.

  3. synsegulla april 25, 2012 kl. 19:42 #

    Det så ut som et NYDELIG måltid. Meget mulig jeg kopierer det og har med meg som middag når jeg skal på 13 timersvakter neste helg. Så får jeg bare stinke… 😉

    • Fra tjukk til smukk april 25, 2012 kl. 21:22 #

      Kjempegodt!:) Du kan jo ha endel mer smør i og kanskje en klatt creme fraiche! Det hadde kjæresten i sin middagsporsjon i dag!:)

  4. Ingrid april 25, 2012 kl. 20:07 #

    Åh, nam! Du lager så utrolig mye god mat at jeg blir sjalu 😀

    • Fra tjukk til smukk april 25, 2012 kl. 21:19 #

      Bare fantasien setter grenser!:D Ikke at jeg er så full av det.:p

Trackbacks/Pingbacks

  1. Høstmatgleder. | Fra tjukk til smukk! - september 22, 2013

    […] Nepelasagne Blomkålsuppe (og andre supper såklart) Ovnsbakte grønnsaker som tilbehør Sellerirotfries Grønnsakslasagne Rosenkålpuré Fårefilét […]

Legg igjen en kommentar

