En liten bølgedal.

30 Apr

Tittei!

Hilser jeg ifra den lille dalen jeg tilbringer tiden min i, akkurat nå.

Lørdagens sukkerutskeielse førte til det sukker ofte gjør for meg.. Et sug uten like og ingen moral. Så i går trykka jeg i meg 6 ruter walters , en haug med is med sjokoladesaus og et stort marsipanegg, i løpet av noen minutter.

This was me..

Dette førte til forferdelig søvn i natt og total likegyldighet i dag. Var hos legen i dag tidlig og ble friskemeldt. (YAY!) Dro rett på jobb og skrev navnet mitt på hver eneste dag i vaktboka (CALL ME! I NEED MONEY!). Dro hjem. Skulle trena første økt i Built like a badass-programmet, men orket rett og slett ikke å gidde å dra. Så jeg satt resten av dagen på rumpa og så på TV.. Også fikk jeg levert selvangivelsen da. I siste liten, som vanlig. Har alltid førti endringer å gjøre og, så kanskje jeg tar det litt før neste år. Men antakeligvis ikke.

Så ingen trening på meg i dag, men kostholdet er på stell igjen, tross et søtsug som ikke ligner grisen. Men jeg står i mot og det er jo noe. Mannen er dratt på fisketur, men jeg har ordnet barnevakt til i morgen, så får jeg heller dratt og trena da.

Vi gir ikke opp, bare fordi at det går galt innimellom. Men det er kjekt å huske på hva et stort sukkerinntak faktisk gjør med kropp og sjel. Jeg blir en apatisk, giddalaus, lathans. Ikke av litt sukker, men når det blir mengder.

So true..

Note to self: Keep it in mind!

4 kommentar to “En liten bølgedal.”

  1. marita april 30, 2012 kl. 19:14 #

    håper uken blir bra! Jeg har startet uken med fat buuuuuuurn baby buuuuuurn!

  2. Ingrid april 30, 2012 kl. 20:02 #

    Sånt kan skje den beste! Planlagte utskeielser blir som regel litt «over the top» når søtsuget man har samlet opp gjennom en hel uke skal dekkes i helgen. Men verden går jo videre fordi! Gratulerer med friskmelding forresten 😀
    Håper du har hatt en fin start på uka!

  3. Divamamma mai 3, 2012 kl. 00:41 #

    Kjenner jeg blir suuur!!! Jeg er akkurat lik… En liten glipp og helvette er løst!!! Haha! Blir så sliten av meg selv… Men EN GANG må vi vel lære:)

Legg igjen en kommentar

