Travle tider.

3 May

Heihopp!

Her er det travle dager, nå som jeg er i gang med jobb og det hele. I går var jeg på skolen, så dro jeg en tur på trening, for en runde 4 x 4 på tredemølla, etter det var det hjem for å slappe av i halvannen time, så dro jeg videre på jobb og var hjemme rundt 23. Fjo!

I dag skal jeg dra tidlig på trening også hjem og klippe en gressplen, som ikke ligner grisen! Den ble ikke klippet på slutten av høsten, fordi at vi var litt opptatte med skuldra mi, akkurat da. Også er det av den typen stor plen, som det tar en time å klippe. Og det er når den har «normal» lengde. Nå ser den ut som en åker, så i dag tar det vel to timer og vel så det. Vi får se det som gratis trim, så blir det en fryd å klippe gresset. Kommer jo til å forbrenne et hav av kalorier.. Skulle vært på skolen i dag, men får lese hjemme isteden.

Her må det prioriteres!

Mat og trening går bra om dagen. Har med meg matpakker, så da er det ikke noe problem å spise riktig ihvertfall.

Her er gårsdagens mellom skole og trening:

Laks, ei halv potet, salat og ekstra lett rømme.

Laks er god hjernemat! Og det trenger jeg..

Blir innmari sulten av å jobbe da. Blir jo endel mer bevegelse enn da jeg satt her og var sykemeldt ifra både det ene og det andre..

Nå er det på tide å komme seg på trening! Økt 2 i uke 1 av Built like a badass i dag. Ukas eneste beinøkt. Gleder meg!

Legg igjen en kommentar

