Bad blogger adward..

7 May

..går til meg!

Det er andre boller, nå som jobben igjen kaller. Dessuten. Har man ikke noe å skrive om er det vel like greit å la vær?

Var på kveldsvakt i går og dagvakt i dag. Og nå sitter jeg her, utrent, trøtt og sliten som en strømpe. Om noe så kan jeg ihvertfall kalle jobben min for en 8-timers moderat kardio-økt, så det er ikke helt gæli altså. Har susa rundt, hele dagen lang, pumpa opp på koffein sammen med en barnslig glede over å være tilbake på den herlige jobben min igjen. Å få føle meg NYTTIG igjen, liksom.. Uvurderlig. Dette og en anelse overtrøtthet, etter en urolig natt, pga en syk liten prinsesse på tre..

En killer combo, helt til man kræsjer og så vidt klarer holde øynene oppe.

Men i morgen har jeg fri, skal trene første økt i andre uke av Built like a badass-programmet (eller BLAB, som vi kaller det her i huset.) Og kanskje kunne vitne om litt overskudd?

Matinntaket de siste dagene har «tatt helt av», men jeg har vært for opptatt til å bry meg. Hanker meg litt pent inn i dag, og helt inn i morgen.

Harde kår, i voksenland!

2 kommentar to “Bad blogger adward..”

  1. Line mai 7, 2012 kl. 19:28 #

    Kjenner den følelsen. Ikke helt av semme grunner, men dog. Du skal se at du kommer inn i en rutine etterhvert og ting går seg til. Stå på!

  2. Ann-Kristin mai 8, 2012 kl. 08:33 #

    Jeg tror nok den prisen går til meg! hehe 🙂 innimellom blir det bare sånn 🙂 men jeg holder koken med trening og kosthold… du kommer tilbake til de samme rutinene etter hvert 🙂 så bra du trives på jobb og 🙂 ha en fin uke 🙂

Legg igjen en kommentar

