Built like a badass uke 2 – økt 1.

8 May

Klar for trening.

Det er godt blitzen dekker til trynet mitt litt og at de ikke er noe gode på å vaske speil på SATS, for dette var rett og slett tidenes minst attraktive dag. Noen dager gjør det seg bare ikke. Dess lavere blodsukkeret ble utover i økten, jo mer lignet jeg på en fæl utgave av søstra til nøkken.

Note to self: IKKE tren BLAB på nesten tom mage! Og ihvertfall ikke med fiskeolje i bunnen av magen, en dose Jack3d + to sterke kopper kaffe, rett før. = Tidenes kvalmeste og minst harmoniske økt, liksom! Mye på grunn av verdens laveste blodsukker. (Note to self 1.1: ikke send melding til kjæresten når du har lavt blodsukker og føler deg litt urettferdig behandlet på grunn av teit småplukk. Og sorry til min herlige treningsvenninne! Og hun som nesten tok plassen min på frivektrommet.. Hvis kalde skuldre kunne drepe..)

Note to self: 2: sjekk programmet før du begynner å trene. Jeg tok nemlig først 15 repitisjoner på de to første settene, av det første supersettet. Skulle jo bare tatt 12. Så interessert er jeg ikke i å imponere. Trenger på ingen måte ta tre ekstra repitisjoner på et så hardt supersett.. Også utførte jeg smal roing i et par runder, når jeg skulle tatt bred. Men det går vel bra.. Skal gå inn og endre på dag 2 i jefit, med en eneste gang, så går jeg ikke på den smellen igjen.

Jaja, ny pers på benkpress. 25 kilo. Sterke meg. LOL. Men det går jo fremover.:P

Jajja, jeg overlevde, selv om det var rett før noen måtte sende ambulansen til SATS. Kjente jeg brukte den absolutt siste resten av energi på det siste Barbellkomplekset. Jeg lover meg selv jeg aldri skal trene BLAB på tom mage igjen.

Som plaster på såret dro jeg hjem og lagde meg denne bomba:

2 laksefileter, lettrømme, paprika, vårløk (svidd), ei pannestekt potet. Ser ikke så pent ut, men. Ah.. Livet på ikke-diett er skjønt! Prøver å holde karbohydratene til etter trening og til middag.. Og etter 5 år uten potet, er det plutselig min nye dille.

Jaja. Kunne jo vært sjokolade eller brød eller noe.

2 kommentar to “Built like a badass uke 2 – økt 1.”

  1. annettehelene mai 9, 2012 kl. 21:16 #

    Så flott du er 🙂
    For en aha Opplevelse, dt er jo bare forferdelig :/ man må feile for å lære:) husker jeg spiste en diger middag rett før spinning engang, halleluja.. Kastet opp etter 5 min! Hehe

    Bor ikke du i sarpen? Skal vi gå tur en dag:)?
    Ha en super onsdag snuppa:)

    • Fra tjukk til smukk mai 10, 2012 kl. 09:49 #

      Off, ja! Det er forferdelig, men nå sitter jeg altså her og trøkker i meg kaffe, en time før trening.. Igjen.:p Lærer aldri.:p

      Det kan vi vel! Bor på Hafslundsøy.

Legg igjen en kommentar

