Built like a badass – Uke 2 – dag 2.

10 May

Heisann!

Jeg må innrømme at denne nye tilværelsen med full jobb og fullt studie har rota litt med de gode matrutinene mine. Har spist veldig lite proteiner og mye karbohydrater de siste dagene. Alt for mye karbohydrater.. Kjenner kroppen er oppblåst og mistrives så til de grader. Karbo-tryne er ikke en myte, det kan jeg bekrefte! Har gått mest i knekkebrød, mørk sjokolade og frukt, men det hjelper ikke det.. Det hjelper heller ikke at kjæresten jobber seint denne uka. Gidder ikke lage middag bare til meg selv.. Men i dag skal jeg prøve å få det til.

Men det går bra altså. Er bare overgangen. Har jo gått fra å ikke ha annet ansvar enn å komme meg på trening og kose med jenta mi, til nå å jobbe, gå på skole, komme meg på trening, kose med jenta mi og alt annet som hører til det å være kone, mor, huseier, arbeider, student og ditt og datt.

Hadde et lite brush a influensa her etter treninga, på tirsdag. Det var veldig merkelig og føltes som influensa, men var uten feber. Kan godt hende at det var den harde treninga på tom mage som gjorde det. Kroppen ble vel ikke akkurat glad av den påkjennelsen! Viktig å lytte til kroppen, osv.. Det gikk som smått over ut over dagen i går, men i går ble det ingen trening. Jeg var på jobb og gikk en to timers tur i meget så sakte tempo, så det er ingen krise akkurat.

I dag sto ukas beindag på planen

Slo tiden min på 1.7 km med 34 sekunder. Det går jo ille tregt, som dere kan se, men jeg jogga så mye jeg kunne, gikk så fort jeg kunne og ga ALT i dag, akkurat som jeg gjorde forrige gang.

Kjempefornøyd, jeg!

Kjæresten mente på forhånd at jeg kunne komme meg ned på 11-tallet. Godt noen er optimistiske. 😛 Ikke særlig sannsynlig å korte inn tiden med nesten tre minutter, etter ei uke, uten noe kardiotrening i mellomtiden, kanskje? Neste uke satser vi under 13 minutter.

Have fun, or go home!:D

4 kommentar to “Built like a badass – Uke 2 – dag 2.”

  1. Ingrid mai 10, 2012 kl. 18:08 #

    Jeg synes du er knallflink jeg! Det skal litt til for å klare jobb, skole, trening og matlaging perfekt hele tiden 🙂
    Og gratulerer så mye med pers! Neste uke er du KLART under 13 min 😀

  2. Støvkorn mai 11, 2012 kl. 01:30 #

    Du er kjempeflink!! Litt skeie ut må være lov, ihvertfall når det er slik skeiing. Ikke akkurat som du satte deg til med isbøtta ^^

  3. Tone Rokås Ånes mai 11, 2012 kl. 11:01 #

    DER ER DU!! BlogLovin’ har rota deg bort – og med et (heller labert) forsøk på å kutte internettbruk og øke eksamenslesinga har jeg ikke kommet på å sjekke bloggen din utenom BL….

    Skal bla meg gjennom noen av de tidligere innleggene dine til lunsj, men må bare inn her og fortelle deg hvor flink du er! Superflink, nemlig! Liker løpeforbedringa di, burde kanskje ta tida på meg selv en gang for å faktisk ha noe å gå ut fra – og presse meg til forbedring!

    Ha en herlig fredag, supersmukk! (Eventuelt «fra-der-du-ikke-trivdes-til-superfin-på-grensen-av-normalvektig» ;-))

  4. dalehaugen mai 11, 2012 kl. 12:10 #

    Et godt tips til kjapp middag: Ferdiggrillede kyllinglår som puttes i mikroen, mens du hakker opp en god salat.(f.eks isberg, tomat, agurk, paprika og soltørkede tomater i olje). Lite karbohydrater, sunt og kjapt=)! Er selv midt i eksamenstiden og synes dette er en super middag om dagene=)!

Legg igjen en kommentar

