Lørdagskvelden

12 May

image

Verdens beste sjokolade

image

Og klinisk sykepleie

Det e flott det..

God helg!:)

17 kommentar to “Lørdagskvelden”

  1. Jannike mai 12, 2012 kl. 23:09 #

    Haha huska den boka der! Den e igrunnen god og lærerik, men huska eg følte eg måtte lese sooo enormt mykje for å få bla om:p Hihi! Fortsatt god helg:)

    • Fra tjukk til smukk mai 12, 2012 kl. 23:11 #

      Ja, de er veldig fine! Lettleste, men ja… Myeeeeeeee skrift.:p

      God helg, snupp!:D

  2. Fredrikke mai 12, 2012 kl. 23:42 #

    Namnam 🙂 Lov til å kose seg på lørdager 🙂

  3. Laila mai 13, 2012 kl. 00:37 #

    Synes godt du kan dele litt sånn dream is med stakkars meg som allerede har slukt smågodt posen min, og dermed må regne medikamentregning uten noe som helst godt!

    • Fra tjukk til smukk mai 13, 2012 kl. 08:21 #

      Huff, føler med deg!!

      • Laila mai 13, 2012 kl. 15:30 #

        Så kjedelig at dere ikke får øvd dere nå. Vi begynner med blodprøver om ikke så lenge å, det er jo det som er gøy=D (synes jeg ihvertfall!)

      • Fra tjukk til smukk mai 13, 2012 kl. 16:38 #

        Vi er delt opp sånn at A og B klassen driver med sånt nå og C og D etter sommeren:)

  4. mmmmh du virkelig storkoser deg du! Den dream isen ble det på meg også i dag! Gleeeda meg til å tømmeboksen, men det ble bare to skjeer så ble jeg kvalm og ville ikke ha mer :/ Irriterende! Men får håpe jeg får tømt den i morgen 😉 good helg!

    • Fra tjukk til smukk mai 13, 2012 kl. 08:23 #

      Høres kjipt ut. Jeg orket ikke så mye av den etter sjokoladebonanza.. Men du vet. Heldige oss i dag!

  5. sloppyjane mai 13, 2012 kl. 14:12 #

    Det så deilig ut! Her er det strategisk økonomistyring for alle pengene, etter utdrikningslag i går. Greie med PB2 er at det er 85% fettredusert, og pulverisert. Karbene forsvinner ikke, men det er halvparten så mange kcal som i vanlig peanuttsmør. En serving size er 12 gram, men jeg bruker 2 ts å blander ut i 3 dl kesam eller CC, og det er bre 45 kcal og masse smak. Og den med Peanutt/sjokko er megagod! Kan sikkert også puttes i smootie, men jeg drikker ikke det om dagen.

    God lesing!

    • Fra tjukk til smukk mai 13, 2012 kl. 14:36 #

      Åjaa:) Er ikke så opptatt av at mat skal være fettredusert, men skader jo ikke å prøve!:D God lesning.:)

  6. Benedicte mai 13, 2012 kl. 19:53 #

    Den isen har jeg kost meg med i dag:) Sjokoladen hørtes kjempegod ut, den må jeg se om jeg finner i butikkene her.. Ha en fin søndagskveld:)

    • Fra tjukk til smukk mai 13, 2012 kl. 20:14 #

      Den er litt vanskelig å finne.. Og krever litt tilvendingstid.. Men når man får smaken for den så er den fantastic!

  7. S mai 14, 2012 kl. 08:35 #

    Hallo, vi er en (foreløbig) liten lukket gruppe på Facebook som slanker oss og motiverer hverandre 🙂 Hvis dette høres interessant ut, så er det bare å sende en e-post og si du vil inviteres:

    storemy@live.no

    Gruppen er lukket, så dine Facebook-venner får ikke sett noe

  8. anjaholt mai 14, 2012 kl. 09:56 #

    Jeg lagde is med bringebær, skal testes på 17.mai, men din versjon så mye bedre (og enklere) ut. Jeg kunne fint hatt en lørdagskveld med deg, ser jeg. My kind of girl!

  9. annettehelene mai 14, 2012 kl. 12:41 #

    Det var min lørdsgskos også! Hele isen gikk rett ned sammens med muffins! Finnes det noe bedre !?? Studerer du sykepleien forresten :)? Ha en herlig start på den nye uka snuppa 😀

Legg igjen en kommentar

