Built like a badass Økt 1 i uke 3.

14 May

Dagens økt var forferdelig. Det var for mye folk.. Hater å trene på kvelden, men har vært hjemme med sykt barn i dag, så måtte..

Skulle tatt triceppress med tau, ikke tricep extentions, men orket ikke stå nede i styrkerommet blant alle de kule gutta. Skulle tatt minst 5 kg mer på enhåndsroinga, og mye mer på shrugsen, men ja. Da måtte jeg igjen stå der nede, så det var utelukket.

Skulle jo egentlig bare gjort det, men. Er litt pingle, da se.

Men men, ny rekord på benkpressen da. Begynner å nærme meg 30 kg nå. Det er bra, til meg å være!

Check
Check
Fail

6 kommentar to “Built like a badass Økt 1 i uke 3.”

  1. Ved å ha fultført de to første på den lista blir du automatisk awesome spørr du meg!! Ikke alltid man kan ha knall gode økter, men du gjennomførte til tross for sykt barn og at du ikke liker å trene på kveldene så stort smil for det spørr du meg 😀

    • Fra tjukk til smukk mai 15, 2012 kl. 21:16 #

      Takk for det!:) Føler meg generellt ikke så awsome om dagen, så ligger vel litt der..

  2. superrosa mai 15, 2012 kl. 00:15 #

    Hehe jeg forstår deg godt at det er ubehagelig å stå med de store mannfolka, unngår det så godt jeg kan selv. Måtte ned der en gang med PT, og til og med da syntes jeg det var flaaaaut :p

    • Fra tjukk til smukk mai 15, 2012 kl. 21:17 #

      Det går bra på dagtid, men ikke på kvelden, når skoleungdommen er der.. Litt angst for folk sånn mellom 14 og 22:p

  3. Divamamma mai 15, 2012 kl. 01:03 #

    Jeg liker også best å trene på dagtid! Føler meg som en liten svekklis når det er mye folk der!

Legg igjen en kommentar

