Built like a badass Uke 3 – økt 2.

16 May

I dag hentet jeg frem min indre Jillian, dro meg på trening, selv om jeg absolutt ikke ville. Eller. Sukkeret jeg spiste i går sa at jeg ikke ville. Men må man, så må man og det ble ei super økt.

Dag 2 i hver uke er alltid ukas eneste beinøkt.

Annenhver uke bytter man ut alle øvelser i programmet, bortsett fra baseøvelsene. (Benkpress, Knebøy eller markløft og chins.) I dag sto blant annet disse øvelsene på planen:


Morsomt, vettu! Kan ikke skryte på meg at jeg så like proff ut på de Bulgarske hoppene der, men.:p

Jeg slo, som skrytt tidligere her, tiden min på 1.7 km med 46 sekunder! (Woho!)

13.40 den første uka.
13.06 forrige uke og
12.20 i dag.

Går ikke så fort, men who cares. 1 minutt og 20 sekunder raskere på to uker, baby!

Ny 1RM på knebøy også.

Blir innmari spennende å se hva jeg klarer når disse 12 ukene er unnagjort!

3 kommentar to “Built like a badass Uke 3 – økt 2.”

  1. annettehelene mai 16, 2012 kl. 17:33 #

    Herlig økt på deg og så utrolig mange spennende øvelser 😀 det er motiverende ! Ha en herlig 16 mai og en strålende feiring imorgen snuppa:) spis is til du sprekker du også:D stor klem fra meg

  2. Ann-Kristin mai 17, 2012 kl. 12:17 #

    Spennende økt! og utrolig bra fremgang på løping 🙂

  3. Ingrid mai 18, 2012 kl. 11:56 #

    Jeg SA jo at du var nede på 12 neste gang! Flinka 😀 Det er på sånne dager det gjør ekstra godt å komme seg på trening 🙂

Legg igjen en kommentar

