Direkte inne fra SATS

16 May

Må jeg bare meddele at jeg slo tiden min på 1.7 km med 46 sekunder fra forrige uke!!

Heia mobilblogging!

4 kommentar to “Direkte inne fra SATS”

  1. Elin-Marie mai 16, 2012 kl. 12:00 #

    Kjempebra!
    Jeg har akkurat funnet bloggen din og sittet her og lest og lest. Jeg blir aldeles imponert! Du er utrolig flink å skrive og jeg kommer nok til å følge deg videre:-)

  2. Støvkorn mai 16, 2012 kl. 12:45 #

    Heia, heia!! Flink jente ^^

  3. Ann-Kristin mai 17, 2012 kl. 12:13 #

    Flinke du 🙂 utrolig bra 🙂

Legg igjen en kommentar

