Bulit like a badass – Uke 4 – økt 1.

21 May

God ettermiddag!

Titter innom mellom trening og jobb. Det var overkroppsøkt som sto på planen i BLAB i dag.

Jeg kommer ikke videre med benkpressen gitt.. Men skal ha deloaduke neste uke, så kanskje det går litt videre etter det? Me får sjå.

Jeg er i gang med ketogen kost, sånn at jeg kan få bukt med det her sukkerproblemet mitt.. Går foreløpig veldig bra. Har vel dratt på meg både to og tre kilo med fett siden starten av mai, så legger inn ekstra kardio i ukene fremover nå. De legger seg fort på, men er jaggu trege til å forsvinne, vet jeg, av dyr-kjøpt erfaring. Så det er bare til å jobbe på!

Ha en fin dag, alle!

3 kommentar to “Bulit like a badass – Uke 4 – økt 1.”

  1. Laila mai 21, 2012 kl. 14:29 #

    Om du ikke allerede gjør det, spis en SVÆR frokost/lunsj med fett, proteiner og grønnsaker og hiv i deg en boks kesam etterpå – min beste kur mot sukkermonsteret:)

    • Fra tjukk til smukk mai 21, 2012 kl. 18:07 #

      Jaa, det er lurt!:) Er det jeg har begynt med nå, minus kesam.:p Me no like.:p

  2. annettehelene mai 22, 2012 kl. 12:49 #

    Det kommer til å gå kjempe bra 😀 jeg har troa på deg! Ha en herlig tirsdag i solen:)

Legg igjen en kommentar

