En liten test-tur.

30 May

Test-turen er gjennomført. Treningsbuddyen og jeg syklet en runde på 37 km.

image

Orker..ikke..snu..bilde.

image

Det gikk helt bra! Fant ut etter ca hvor mange km jeg bør fylle på med næring. Det er viktig info å ha. Denne turen var uten påfyll av annet enn vann.

Jeg skal legge det opp sånn at jeg fyller på med karbo og vann kvelden før.. Også ikke noe karbohydrater, men endel fett og litt proteiner noen timer før. Også skal jeg ha med meg noe jeg kan trykke inn underveis, men vet ikke helt hva. Kanskje nøtter, eller kanskje bare et par snickers? Hehe. Lov å ta helt av, når man er midt under et sykkelritt, sant?

Da jeg kom hjem koste jeg meg med:

image

Snjo. Det var godt. Sunt er det jo da ikke. Spekka av sukker. Helt greit etter en kraftanstrengelse eller som dessert, men.. La det ikke bli en hverdagsvane.

image

Også to knekkebrød med italiensk salat og skinke, og et med eplesyltetøy, uten tilsatt sukker og litt kanel.

Nomnomnom!

I will survive!

10 kommentar to “En liten test-tur.”

  1. Hanne-Maries slankeblogg mai 30, 2012 kl. 15:07 #

    37 km?! Oioioi, du er jo rå! Tror du greier det rittet helt supert 🙂 Stå på, heier på deg!

    • Fra tjukk til smukk mai 30, 2012 kl. 15:20 #

      Takk! 3.7 er jo litt over halvparten, så det er vel minimum det jeg burde tåle, bare et par dager før!:)

  2. annettehelene mai 30, 2012 kl. 21:23 #

    Så flink du er:D syns dt hørtes veldig fornuftig ut:) jeg klarer meg faktisk ikke helt uten karbs 🙂 har funnet en veldig effektiv metode 🙂 håper dagen din har vært strålende 🙂

  3. Anna mai 30, 2012 kl. 22:43 #

    Flinkus! 😀
    Hvor lang tid brukte du på de 37 km?
    U will survive!!

  4. Marte mai 31, 2012 kl. 06:59 #

    Å, så flink! Lykke til å ritt! 🙂
    Du er flink, ikke glem det 😀

  5. Ingrid mai 31, 2012 kl. 20:23 #

    Så herlig tur! Du er så flink 😀 Og det er absolutt lov å trykke nedpå hva som helst under en sånn tur, hihi 🙂

    • Fra tjukk til smukk juni 1, 2012 kl. 11:19 #

      Ja, det synes jeg da virkelig.:p Snickers er jo dessuten veldig godt balansert, synes du ikke? Det er jo nøtter i den!

  6. Tone Rokås Ånes juni 15, 2012 kl. 14:12 #

    Næh, jeg googla Snjoen og kom inn hit, jo! Jeg har forelsket meg fullstendig. I den med bringebær, riktignok, den med jordbær fikk jeg ikke til. Men åh, Snjoooo ❤

Legg igjen en kommentar

