Dagens drit-trening. Uke 6, dag 1 av Built like a badass.

5 Jun

Ja, i dag var det dags for trening igjen, etter helgens strabasiøse utfoldelser.

Det så sånn ut og var forferdelig.

Trodde man skulle bli sterkere av deloaduke, jeg? Benkpressen var grusom og jeg klarte jo nesten ingenting.
Menmen. Jeg er fortsatt øm i overarmsbeinet (henger sammen med skulderskaden) etter Hennesrittet på lørdag, så kan ha noe med det å gjøre.
Tricepsøvelsen var også forferdelig tunge.. Svak er jeg der fra før av, og. eh.. ikke noe bedre i dag.

Bare se på push-upsen. 7 og 4 negative var det jeg orket. Kunne klart flere, men ikke på en ordentlig måte og da er det jo ikke noe vits.
Kjærsten har diagnostisert min elendige push-up evne og da kartlagt at mye av problemet mitt ligger i den nesten ikke-eksisterende tricepstyrken min.
Selvfølgelig andre steder også, men..
Tricepsen skal fokuseres på, når jeg er ferdig med programmet!

Supersettøvelsene var nye i dag, for i dette BLAB-programmet byttes mange av øvelsene ut annenhver uke.
Synes face pulls var en flott øvelse! Samme med Zottman curls.

Den utføres slik:


Så noe positivt var det jo.:p

Også går det veldig bra med maten i dag. Det er så deilig å være back on track igjen!

Bedre lykke neste gang, til meg!

8 kommentar to “Dagens drit-trening. Uke 6, dag 1 av Built like a badass.”

  1. SKal si du har hatt litt av ei økt! Veldig bra at du kjører negative push ups istede for på knærne. SKal se at du fort får fremgang der! fortsett å stå på med både mat og trening 😀 Så skal jeg gjøre det samme 😉

  2. annettehelene juni 6, 2012 kl. 10:42 #

    For noen herlige økter på deg om dagen, det programmet virker utrolig spennende 🙂 ikke alle økter kan være like gode! Herlig å høre at maten går bra, idag er det jo lillelørdag 🙂 ha en strålende dag snuppa:)

  3. Silje juni 6, 2012 kl. 18:07 #

    Så flink du har vært, ikke alt kan gå på skinner hele tiden, sånn er det nok for alle! Bra det går fint med maten da:) Det er fortsatt mange dager igjen av uken, så brått har resten av uken blitt superbra mtp trening, jeg heier på deg:) Ha en fin onsdag:)

  4. Anna juni 7, 2012 kl. 13:05 #

    Hehehe, huff føler med deg, noen treninger er bare utmattende!
    Men gjør godt for det om 🙂
    Kjekt å høre du mestrer maten igjen 😀
    Det er en herlig følelse når du vet at du gjør ditt beste for ditt eget beste ❤
    Ha en nydelig dag videre, nyyyyt!

  5. Anett juni 7, 2012 kl. 13:46 #

    Åhhhhh….etter å ha sittet og lest i over en time – har jeg kun en ting å si : jeg elsker bloggen din !!!!! Du skriver så godt og jeg kjenner meg dessuten igjen i ca ALT du skriver! Jeg er også «halv-slanket» men strever med å komme i gjenge igjen med maten, jeg er sukker-sjoko-holiker og har virkelig ramlet av vannvogna nå… Jeg har enorme planer om å komme meg tilbake på den «smale sti» imorgen den dag! Du har definitivt skaffet deg en devotert fast-leser – keep up the good work (både bloggingen og veien mot slank siluett! 🙂

    • Fra tjukk til smukk juni 7, 2012 kl. 17:32 #

      Åh, for en utrolig hyggelig tilbakemelding å få!!
      Lykke til med tiltaket!:)
      Vi får bare ikke gi opp, så ordner det seg nok!:)

Legg igjen en kommentar

