Da fikk vi trena i dag.

9 Jun

Hei!

Denne uken har jeg vært flink med maten, men ikke noe særlig på treningsfronten. Det har ikke vært så lett å få til med skole, jobb, sykt barn, mann som jobber sugne tider og dessuten har jeg hatt en herlig betennelse bakerst i tannkjøttet.. (Si at man ALLTID finner tid til å trene, om man bare vil, og få en rett høyre!)

Men i dag dro jeg med meg barnet og fikk fullført økt 2 i uke 6 av Built like å badass.

Beindag.

Deilig og fælt, alt på en gang! Morsomt med nye øvelser.. Supine hip trust og utfall med det fremre beinet på bosuball. Hardt.com. Tabata er jo alltid fælt, men deilig å bli ferdig.

Formen ser sånn ut:

image

Ikke skjedd noe særlig, hverken den ene eller den andre veien.

Skal prøve å få tatt ukas tredje og siste økt i morgen. Nå bærer det på jobb.

Prekæs!

6 kommentar to “Da fikk vi trena i dag.”

  1. Fredrikke juni 10, 2012 kl. 16:19 #

    Fortsett med den gode mattrenden, og bestem deg for at neste uke skal bli en fantastisk treningsuke 🙂 Lykke til!

    • Fra tjukk til smukk juni 10, 2012 kl. 16:48 #

      Er egentlig ganske bekymret for neste uke, da vi drar på ferie på fredag.:p Men får få inn det jeg klarer.
      Tusen takk!:D

  2. Ingrid juni 10, 2012 kl. 18:15 #

    Du ser knallbra ut spreka! 😀 Og den økten så helt grusom/herlig ut, haha!

  3. Amanda juli 5, 2012 kl. 13:19 #

    Måtte bare kommentere her jeg, og det er ikke creepy ment, men du er skikkelig søt! 😀 Jeg har tittet innom bloggen din av og til, og jeg må bare si: DU ER SÅ FLINK! Så tallet på vekta di i et innlegg over her, men heregud, det forsvinner LETT! Jeg har også det samme målet som deg, kan du bli min motivasjon? 😀 Jeg er hun som går ned to kg, går opp to kg, går ned 5 kg, går opp 6 kg… osv.. blæh! Jeg klarer ikke å holde på noen rutiner.. Men du er så ærlig i bloggingen din, og du skriver veldig personlig, så det får meg til å tenke: Hm.hun er jo et menneske, hun klarer dette. Jeg burde prøve jeg også! ;D

    Lykke til videre! Jeg skal skjerpe meg, for jeg vil også se 79 tallet på vekta! 😀

    • Fra tjukk til smukk juli 5, 2012 kl. 20:14 #

      Tusen takk for fantastiske, fine ord!:) Setter sååå stor pris på det!:D
      Jeg er jo akkurat som deg.. Akkurat nå aner jeg liksom ikke hvordan jeg egentlig har klart å gå ned 27 kg.:p Men har jo klart det, på magisk vis. Og du klarer det du vil også!:D Bare ikke gi opp.

Legg igjen en kommentar

