Arvtagere!

12 Jun

Mine kjære, vakre, trofaste Nike sko er dessverre gått av med pensjon, etter at de ble brukt under Hennesrittet..

image

Jeg elsker de skoene! Aldri i livet om jeg kaster dem.. Men i dag fant jeg endelig arvtagere! Mine nye hverdagsjoggesko.

image

Lilla<3

14 kommentar to “Arvtagere!”

  1. Vår juni 12, 2012 kl. 18:13 #

    Du har virkelig fortjent nye sko! Lykke til videre 😀

  2. synsegulla juni 12, 2012 kl. 20:31 #

    De var kjempefine. Når mine joggesko blir så møkkete hiver jeg de i vaskemaskinen. det går som regel bra 🙂 Syns det er kjempevanskelig å finne supergode sko. De kan være god i butikken, men så blir de liksom ikke helt i ett med foten etter en stund, sånn som de beste skoene blir. Lykke til med de flotte skoene.

  3. Sara juni 12, 2012 kl. 20:46 #

    Joggesko ❤ Jeg elsker joggesko!! Har mest lyst å ha mange mange par 🙂 Grattis med lilla, de var kjempefine!

    • Fra tjukk til smukk juni 12, 2012 kl. 20:55 #

      Joggesko er best!:D Heldigvis trenger man mange. Et par til kardio, et til styrketrening, et til hverdagsbruk osv. Hurraaaa!

  4. Tone Rokås Ånes juni 12, 2012 kl. 22:03 #

    Åh, de var superfine!

  5. Divamamma juni 13, 2012 kl. 09:09 #

    De var Nice!!!! Lilla vakke dumt!!

  6. Anna juni 13, 2012 kl. 10:42 #

    Gratulerer med nye arvtakere; måtte de føre deg skånsomt bortover mange mil 🙂

  7. annettehelene juni 13, 2012 kl. 23:06 #

    De lilla var skikkelig stilig 😀

  8. Ingrid juni 14, 2012 kl. 21:08 #

    Ååå, så fine de nye skoene var! Elsker fargen 😀

  9. Milan juni 15, 2012 kl. 15:26 #

    Nå har jeg lest gjennom store deler av bloggen din, og jeg må si at du har vært kjempeflink! Stå på ^^
    Kjempefine sko, forresten 😀

  10. Slankehelvete juni 17, 2012 kl. 18:47 #

    Grattis med nye sko, de var freshe! 🙂

  11. Min slankekrig juni 18, 2012 kl. 18:46 #

    Trist når gode sko ikke kan brukes mer, men de nye var knallfine!! 🙂

Legg igjen en kommentar

