Home sweet home

22 Jun

Endelig hjemme!
Ferie er fint altså og enda så vakker den lille jenta mi er, så holder det med ei uke i varmen, med en 2,5-åring med på laget.

Mitt første måltid blir:

image

Har kjøpt masse godsaker på Gresk tax free.

image


Krydderier.

image


Olivenolje i lange baner.

Nå skal jeg spise meg drita på:

image


I morgen er det tilbake til gode vaner og trening. Gleder meg!

4 kommentar to “Home sweet home”

  1. jannike juni 22, 2012 kl. 19:33 #

    welcome home 😀 gleda meg til meir oppdateringa, har skikkelig sakna deg innpå her 😉

    • Fra tjukk til smukk juni 22, 2012 kl. 19:55 #

      Ååh, så hyggelig!
      Jeg tenkte jeg skulle komme med DEN vektavsløringa i morgen.. Har jo gått opp minst 4 kg, så må vel bare confesse og ta tak igjen..:p

  2. jannike juni 22, 2012 kl. 20:30 #

    håhå slikt tørr ikkje eg! tørr ikkje sjå d sjøl eingong! HJELP! :/

Legg igjen en kommentar

