I’m in love

24 Jun

Var en snartur i Sverige nettopp, da jeg hadde så innmari lyst på svinekjøtt. Plukket opp noen andre godsaker, bl.a disse:

image

Herrefred, for en fantabolous sjokolade! Masse deilig kokossmak! Rene drømmen!

Har ikke smakt saften.. Altså Fun light med stevia. Den så ikke ut til å slå så veldig an der ute i bloggverden, da flere prøvde den, da den først kom ut. Men jeg vil så gjerne finne et godt saftalternativ til den lille jenta mi, og hun har en noe merkelig smak, så det kan jo hende den slår an der.

Saft med masse sukker er ganske uaktuelt og saft med aspartam eller sucralose er 130% uaktuelt.

8 kommentar to “I’m in love”

  1. Støvkorn juni 24, 2012 kl. 17:47 #

    Åh, den saften har jeg lett etter, i hvilken butikk fant du den?

    • Fra tjukk til smukk juni 24, 2012 kl. 17:50 #

      De har nylig fått den inn på Maxi mat på Svinesund:) Tror de har hatt den på samma butikken på Nordby hele tiden.

  2. Ingrid juni 24, 2012 kl. 20:34 #

    Sverigetur er aldri feil! I alle fall ikke når du finner en sjokoladefavoritt 😀

  3. anjaholt juni 24, 2012 kl. 21:06 #

    Dette er to ting som skal stå på min handleliste også ved neste tur, takk for tipset!

  4. Tone Rokås Ånes juni 26, 2012 kl. 13:33 #

    Jeg liker konseptet Stevia-saft så godt, synd jeg aldri finner det i «min» Sverigebutikk (les: den som gratisbussen går til…..)!

Legg igjen en kommentar

