Ordentlig mat – undervurdert

3 Jul

Åh, nå gleder jeg meg til å få kjøkkenet mitt tilbake.. Blir jo bare surr, når ikke det er mulig å lage skikkelig mat.

Spiser så mye knekkebrød eller lavkarborundstykker med diverse pålegg. Mest egg, ost og makrell i tomat. Og middagene blir enkle, som enda mer brød, ferdig grillet kylling, grove pølser osv.

Jeg har ikke godt av så lite grønnsaker og ihvertfall ikke så mye brød, enda så lavkarbo de måtte være.

Heldigvis finnes det ferdig-suppeposer, mikrobølgeovn og Fjordland..

Middagen i dag ble denna:

image

Den var ikke verst! Men i morgen blir det nok kylling igjen…

Når jeg får komfyr igjen skal jeg spise laks hver dag! Hurra! Bare noen dager igjen uten..

8 kommentar to “Ordentlig mat – undervurdert”

  1. Christine juli 3, 2012 kl. 20:40 #

    Fint at det finnes Fjrdland i blandt når tekniske ting streiker 🙂

  2. Støvkorn juli 3, 2012 kl. 20:47 #

    Huff, må være så kjipt uten kjøkken! Fjorland kan være så godt det bare vil, men det blir lett «pappete» etter mange middager… Vi får håpe dere snart ser lyset 😀

    • Fra tjukk til smukk juli 3, 2012 kl. 21:00 #

      Ja, det er godt sånn veldig innimellom, men tror ikke jeg ville levd på det.:p Dessuten er det dyrt..

  3. annettehelene juli 3, 2012 kl. 21:01 #

    Går dt bra med oppussingen:)? Du må vise oss når dere er ferdig 🙂 den ferdigpakka der er jo sinnsyktgod:D
    Håper tirsdagen din er strålende 🙂 goklem

    • Fra tjukk til smukk juli 3, 2012 kl. 21:03 #

      Jaa, det tusler og går. Er innmari mye igjen, men innredningen er snart på plass da. Ovn og stekeplate er klart på torsdag, ihvertfall.:)

  4. Line juli 3, 2012 kl. 21:49 #

    Helt klart. Husker selv da jeg var uten kjøkken i over 2 uker. Det har så utrolig mye å si for så veldig mye. Lykke til med resten av oppussingen.

  5. Ingrid juli 3, 2012 kl. 22:40 #

    Åh, skjønner du savner å lage ordentlig mat! Det er jo alltid best 🙂 Men heldigvis finnes det jo sunne ferdig-alternativer også, så du overlever nok litt til, hihi!

Legg igjen en kommentar

