Motivert!

4 Jul

Det er ikke ofte jeg kjenner meg sånn kjempe motivert, uten noen om’er og men’er. Men i går slo det meg plutselig. Jeg har lyst til å legge inn en skikkelig innsats.

Så da går jeg i gang med «Built like å badass – The project.» Skal det være, så skal det være!:)

Har kjøpt inn bok og greier.

image

image

image

Blir ikke noe hardcore, sinnsykt, uutholdelig diett opplegg. Tenkte legge meg ganske moderat på både karbohydrater, kaloriunderskudd og alt mulig. Det blir uansett en klar forbedring fra hvordan jeg har levd i det siste. Kommer til å endre/tilpasse diettopplegg fra uke til uke.

Begynner på første uke av treningsprogrammet, så da blir det 12 uker.

Starter på søndag! Wish me luck!:)

9 kommentar to “Motivert!”

  1. Lotte juli 5, 2012 kl. 20:27 #

    Yey! Fint å motivere seg selv! Har hatt en sånn dag selv nå. Ting har stått stille i det siste og jeg har ikke vært like flink eller motivert. Så i dag gikk jeg over hva jeg har gjort anderledes fra da ting gikk nedeover (på den gode måten). Noen ganger må man bare gi seg selv en dytt, du veit du har klart det før, så det er bare å starte på‘n igjen 😀 Masse lykke til!

  2. Ingrid juli 5, 2012 kl. 21:54 #

    Så herlig med en sånn motivasjon og ståpå-vilje! Da er det bare å utnytte det best mulig 😀 Masse lykke til med prosjektet!!

  3. Else juli 5, 2012 kl. 21:55 #

    Ingen trening uten treningsdagbok!:) Skal innrømme at jeg ikke har vært altfor flink til det det siste halve året. Kanskje også fordi jeg har lagt opp mye av min egen trening og har tatt det litt rolig på tung styrke. Nå som det er påan igjen må jeg kanskje… JA, jeg skal kjøpe ny bok i morgen. Ingenting er bedre enn ei rykende fersk bok en kan skrive økter i. Null tull. GOOD DEAL!

    • Fra tjukk til smukk juli 5, 2012 kl. 21:59 #

      Ja, det er noe magisk med den boka altså.:p Men den må være fin. Holder ikke med noe vanlig kladdebok! Tar det litt mer seriøst når boka er fin.:p

  4. synsegulla juli 5, 2012 kl. 23:16 #

    Så digg når motivasjonen kommer. Jeg har egentlig motivasjon, men tiden renner ut mellom fingrene mine og jeg får ikke gjort det jeg ønsker uansett hvor mye jeg planlegger. Det er jeg veldig lei meg for. Jeg har jo lyst…og da tærer det jo sakte men sikkert på motivasjonen. Send gjerne over litt om du har noe til overs, og lykke til 🙂

  5. Anna juli 6, 2012 kl. 12:24 #

    Så herlig at supermotivasjonen er på plass! 😀
    Alt blir så mye enklere når den kommer 🙂
    Kjempefin treningsdagbok!
    Og vet du hva? DETTE FÅR DU TIL! 😀
    Nøkterne planer, fullt pågangsmot og stå på 🙂

  6. minslankekur juli 8, 2012 kl. 21:25 #

    Det er så fedt når man har den ekstra motivation! Held og lykke med projektet og god fornøjelse :):)

Legg igjen en kommentar

