Kvelden før det smeller!

7 Jul

Et siste syndefullt måltid.

image

Sushi in my <3.

Dette skal nytes, for det blir en stund til neste gang.

Nå er jeg utrolig klar til å sette i gang med disse 12 ukene! Om ca fire timer skrur jeg på strenge-knappen. Det blir deilig å komme i gang. Det føles nemlig ikke bra å leve sånn som jeg har gjort de siste månedene. Stadig dårlig samvittighet, dårlig form, dårlig selvverd, viten om at man kan så mye bedre, at man fortjener så mye bedre, at man burde og at man egentlig .. Og samtidig ikke klare å styre seg. Det er ikke morsomt, ikke oppbyggende, ikke fint og ikke holdbart! Ti skritt frem og syv tilbake..

Jeg trodde jeg hadde kontroll denne gangen, men der tok jeg grundig feil. Må vel bare innse at dette er et livslangt prosjekt.. Noe som må fokuseres på og jobbes med hele resten av livet mitt. 

Kjedelig, men so true!

(Minn meg på dette, neste gang jeg tror jeg bare kan la alt fare?!)

Anyways. I’ll be back med regler for den kommende uken, senere i dag, når jeg er på plass på nattevakt.

Tror forresten jeg kunne likt nattevaktlivet, om jeg var singel og barnløs. Jobbe og tjene masse penger på natten, sove noen timer og ligge i senga og se på serier hele dagen, før det er dags for jobb igjen?! What’s not to like?

Ha en fin lørdagskveld, alle!

5 kommentar to “Kvelden før det smeller!”

  1. Lina juli 7, 2012 kl. 23:40 #

    Syndefullt måltid?? Sushi er jo sunt!

    • Fra tjukk til smukk juli 8, 2012 kl. 06:30 #

      Det kommer vel litt an på øyet som ser? Fisk er sunt, risen, som vel utgjør ca 70% av måltidet, er kanskje ikke sunnest i verden.:)

  2. superrosa juli 8, 2012 kl. 16:32 #

    Jeg også elsker sushi, men har ikke akkuratt god samvittighet når jeg spiser det.. Men liker å se på det som en av mine godt varierte måltider med tanke på næringsstoffer :p

    Jeg må også starte opp med noen solide grunnregler igjen, alt sklei ut etter sykdom og flytting. Kjedelig at noen endringer i hverdagen skal påvirke kost og trening så mye!

    • Fra tjukk til smukk juli 8, 2012 kl. 16:41 #

      Sashimi er vel det eneste som kan kalles sunn sushi:) hvit ris som dynkes i eddik og sukkerlake blir aldri sunt..

      Endringer ja.. Alt dette startet jo da jeg begynte å jobbe igjen. Men vet jo at det skjer hver gang det forekommer store omveltninger, så burde vel ikke være overrasket:p

      Lykke til! Du er jo kjempeflink.:)

  3. Støvkorn juli 8, 2012 kl. 18:45 #

    Hadde det vært enkelt hadde det ikke vært fedme her i verden. Så jeg syns du er flink, hvis vi følger din tankegang så er det iallefall tre skritt frem hele tiden da 😉

Legg igjen en kommentar

