Easy peasy! (Bank i bordet.)

9 Jul

Herlighet, jeg blir helt svett over hvor lett dette går. Ikke noe problemer, sukkerabstinenser, sug etter ditt og datt, ingenting. Det er jo ikke til å tro. Men det er kanskje sånn det er når man har spist seg selv helt i grøfta og faktisk er motivert for en gangs skyld, da?

Bør ikke klage, ihvertfall!

Kommer jeg i gang med treningen og nå da, så blir dette fine greier, dere! Ble ikke noe i dag, for jeg er helt ødelagt etter nattevakthelgen.

Dagens herlige middag:

Svinefilet med fetaost og paprikasalsa.

I Sverige har de sånne fine frossenposer med strimlet paprika mix.

Ganske kjekt!

4 kommentar to “Easy peasy! (Bank i bordet.)”

  1. Linn- Annette juli 9, 2012 kl. 20:43 #

    Kunne ønske jg ikke hadde lyst på sukker jg. lengter etter sjokolade så jeg blir svett..Mn da spiser jeg bringebær i steden. Bær skal visst ikke være så ille i følge den sunne koke boka mi her:-)

    • Fra tjukk til smukk juli 9, 2012 kl. 20:48 #

      Nei, bær er ganske fint. Men i en sånn «avrusningsperiode» synes jeg det er best å holde meg unna bær. Opprettholder liksom bare søtsuget. Men vi er ikke like!:D

  2. Min treningslykke juli 10, 2012 kl. 18:20 #

    Så bra at de går så lett! Herlig når motivasjonen er på plass:)

    • Fra tjukk til smukk juli 10, 2012 kl. 18:31 #

      Ja, det er ihvertfall utrolig mye bedre enn når man ikke er motivert, men tvinger seg igang, fordi at man «må».

Legg igjen en kommentar

