I dag skulle jeg være skikkelig badass..

10 Jul

Alle vet jo at vi lavkarbere bare spiser proteiner dvs. kjøtt, lite grønnsaker og at vi drikker smeltet smør og fløte da. Jeg er sånn en utrolig dårlig lavkarber, som er glad i grønnsaker, men i dag skulle jeg prøve å leve opp til mitt ville, hjernevaskede og lav-IQ rykte. Jeg skulle: spise BARE karbonadedeig med sesamolje. BARE KJØTT OG FETT! Sånn som steinaldermenneskene spiste, vet du!

Gæææærne-lavkarber!

Men jeg pingla ut.. 

Måtte ha i en halv squash og litt rødløk. Og agurk. Just for show.

Sesamolje altså. ❤ Magiske greier!

8 kommentar to “I dag skulle jeg være skikkelig badass..”

  1. Linn- Annette juli 10, 2012 kl. 20:38 #

    Så godt ut:-) Må ta med deg Emma og komme hit å spise middag en dag.I dag ble det laks med sitron olivenolje og pesto på mg. MÅTTE ha no grønt selv,så ble spinat salat. Savnet deg på sats i dag. Blir bedre i morn.

  2. anjaholt juli 10, 2012 kl. 22:46 #

    Du bare MÅTTE ødelegge inntrykket om at vi ikke spiser grønnsaker? Snøft! Men det så godt ut, da!

  3. Anna juli 11, 2012 kl. 10:25 #

    Hehehe, fy skamme seg, dårlig lav-karber!
    Men det så unektelig veldig godt ut 😀

    • Fra tjukk til smukk juli 11, 2012 kl. 20:23 #

      Jaaaa, huff.. Skaldeman ville blitt utrolig pinlig berørt på mine vegne.

  4. Steinaldermannen.no juli 12, 2012 kl. 07:13 #

    Måtte lese dette et par ganger, trodde først du mente det med ingen grønnsaker. >.<
    (Må sjekke ut sesamolje, flere som skriver om det)

    • Fra tjukk til smukk juli 12, 2012 kl. 08:24 #

      Neida, jeg bare tulla!:p
      Sesamolje er verdt et forsøk, ja!:) Det er jo ingen garanti at du liker det, men hvis du gjør det så er det fare for at du blir avhengig.

Legg igjen en kommentar

