Statusrapport

14 Jul

Ja, da har det gått ei uke av dette prosjektet. Det har gått fra et 12-ukers «Built like å badass»- prosjekt, til et 90-dagers «It takes 90 days to change a habit»-prosjekt.

JEG ER NEMLIG DRITT LEI STYRKETRENING!

There, I said it!

Og da er det ikke noe vits, se. Da gjør jeg heller akkurat det jeg vil. Denne uken har det vært: ingenting. Ketosen har vært haaaaaard, og jeg har hatt nok med jobb og å forflytte meg rundt. Alle vet jo at vi lavkarbere, kun lavkarberer for å slippe å lette på ræva, så da fikk jeg bekreftet den også.:)

Vekta har gått fra

91.2 til:

image

Har ikke krefter til å snu bildet..

Da går det ihvertfall nedover.

I dag blir det frimåltid, som består av:

image

Skal jobbe kvelden, og gleder meg!

Ha en nydelig søndag, alle!

4 kommentar to “Statusrapport”

  1. elefantenirommet juli 14, 2012 kl. 13:00 #

    Gratulerer med å ha kommet under 90! Jeg er på 96 og strever hardt med å komme meg til under det grusomme 90-tallet.

  2. Amanda juli 17, 2012 kl. 01:24 #

    Heisann! Jeg ble jo veldig inspirert av de 12-ukene dine… Kan du skrive litt om hva du mener med ditt «nye prosjekt»? 😀

    • Fra tjukk til smukk juli 17, 2012 kl. 08:01 #

      Blir akkurat det samme, bare ikke det treningsopplegget jeg skulle følge!:)

      • Amanda juli 17, 2012 kl. 13:49 #

        Aaaaah 😉 takk for svar! 😀

Legg igjen en kommentar

