Sverigeshopping.

15 Jul

God kveld!

Da var nok en jobbhelg over og deilig er det!

Tok med meg mann og barn en tur til Sverige, etter jobb, for å handle inn noen skatter.

image

Vanilje cola zero.
Steviasøtet saft og ketchup.
Cottage cheese med paprika og fetaost/oliven.
Lav-alt gele.
Chorizopølse.
Smøreost med fetaost og soltørket tomat.
Og masse masse mer.

Ikke vondt å bo nærme grensa og bare kunne ta seg en svipptur, nei!

Har jeg ikke fin ny benkeplate forresten!? Hihi.

Middagen i dag var smøreostfylt svinefilet, paprika- og løksalsa, Cottage cheese med paprika og en klatt rømme.

image

Begynner veeeeeeeldig sakte, og kanskje sikkert, å ikke hate Cottage cheese!

3 kommentar to “Sverigeshopping.”

  1. Anna juli 16, 2012 kl. 09:25 #

    Heldigen!

    Mye godt her ja 🙂

  2. minslankekrig juli 17, 2012 kl. 13:51 #

    Jeg prøver også hardt å ikke hate Cottage Cheese om dagen, men er ikke helt der enda! 😛

    Maten så utrolig god ut i hvertfall! 🙂 Jeg handlet Fun-saft med Stevia da jeg var i Sverige i helgen. Jeg visste ikke at det fantes ketchup med stevia, så da skal jeg handle det senere i sommer! 🙂

    • Fra tjukk til smukk juli 17, 2012 kl. 14:08 #

      Den svenske kesoen er lettere å lære seg å ikke hate, enn den Norske Cottage cheesen. CC kommer jeg nok aldri til å lære meg å like litt engang.:p

Legg igjen en kommentar

