Lammeburger.

16 Jul

Først å jeg bare unnskylde, til alle mine lavkarbofeller der ute. Jeg er et dårlig eksempel om dagen. Ikke trener jeg og ikke spiser jeg grønnsaker. Håper det er en gyldig unnskyldning at jeg så for meg at kjøleskapet var stappfullt av tomater og agurk, sånn at jeg kunne lage en tomat-agurk-fetasalat. Men det var altså ikke tilfelle. Så man må bare ta det man har. Får handle i morgen!

Dette er ihvertfall lammeburgere (butikkjøpte, 0 karbohydrater (eller 100% rent kjøtt, om du vil), sykt gode!), med grønn paprika, rødløk, fetaost, stevia-ketchup og litt sterk dressing.

image

Mh…….

Pakken ser slik ut:

image

Kjøpt i Sverige.

Én kommentar to “Lammeburger.”

  1. Line juli 19, 2012 kl. 17:48 #

    Lammekjøtt er jo så godt. I Østerrike får jeg lam kjøttdeig, så jeg skal helt klart prøve meg på burgere når jeg kommer hjem igjen.

Legg igjen en kommentar

