Back to basic.

23 Jul

Jeg hangler av gårde med mat og ingen trening. Det blir mye tull og jeg burde vel skifte bloggnavn til «Hvordan rote seg ned i vekt, for dummies.»

Men det kunne vært verre altså. Jeg skal nok komme meg ned. Det tar bare litt ekstra tid.

Middag i dag var helt back to basic. Ikke no fiks fakseri.

image

image

Bare pannestekt laks med purre, brokkoli med smør og ekte rømme.

Snacks for store og små.

Snart er jeg klar for nattevakt med eksamenslesing og affirmering på høyt nivå.

«Jeg er en slankedronning, som uten anstrengelse fyker ned i vekt.»

«Jeg er en eksamenshelt, som ikke trenger lese igjennom stoff mer enn en gang, for å få minst en B.»

«Økonomiske problemer eksisterer ikke i min problemfrie verden!»

Takk for det!

Legg igjen en kommentar

