Trimmeri

31 Jul

Da var vi igang med treningen igjen, min kjære treningsdate og jeg.
Etter vaktene på sykehuset i helgen har jeg funnet ut at jeg må fokusere på rygg/core, fremover, for jeg ble bare helt sinnsykt sliten i ryggen av all gangen på det gulvet. Jeg har jo skoliose i ryggen, så bør nok være ekstra flink med den, sånn uansett.

Så i dag skulle jeg fokusere på baksiden av kroppen.. Men så. Måtte jeg bare ta litt bryst også.

Åh, det er gøyalt å få bestemme helt selv!

Safet skikkelig med vektene i dag, for jeg vet at jeg kommer til å bli ødelagt uansett.. Er jo hundre år siden jeg trena sist.. Hadde jeg tatt i alt jeg kunne hadde jeg nok ikke kunnet trene før langt ut i neste uke. Og eh. Sjekk planken a!? Jeg holdt på å daue etter 20 sekunder. Formen er på topp, eller..

Gleder meg til en høst fylt med styrketrening og kardio nå!

8 kommentar to “Trimmeri”

  1. Line juli 31, 2012 kl. 14:50 #

    Du er i gang igjen, og det er det som er viktigst. Du skal se at vekten kommer tilbake i rekort fart her. Kjempe flink er du.

  2. anjaholt juli 31, 2012 kl. 22:47 #

    Planen merket jeg en drastisk nedgang på også. Håper den bygges like raskt opp som den brytes ned? Kos deg med treninga du!

  3. Divamamma august 4, 2012 kl. 17:00 #

    Er full trykk fra september på meg:) Har falt av lasset totalt! Hehe!

    Godt jobba frøken! Formen kommer seg igjen den;)

  4. onmywaytoperfect august 9, 2012 kl. 12:03 #

    25 kg på tricepsen! Omg dæven! Nå har ikke jeg trent styrke på evigheter før nå på mandag da, men jeg tok 1 sett med 10 kg (10 rep) og måtte gå ned til 5 kg på de 2 siste settene 😀 Lol.

    • Fra tjukk til smukk august 9, 2012 kl. 13:03 #

      Det spørs jo litt hva man gjør da. På tricepextentions, hvor tricepsen blir isolert ganske alene tar jeg jo bare 5 kg pr arm. Når man tar med tau og trekker ned så hjelper jo mye annen muskulatur til også.:)

      • onmywaytoperfect august 9, 2012 kl. 13:10 #

        Jeg holdt i tau og trakk ja. Sånn, albuene inntil kroppen, underarmer opp og ned liksom :p

      • Fra tjukk til smukk august 9, 2012 kl. 21:13 #

        Det kommer seg fort, vettu!:D

Legg igjen en kommentar

