Aner jeg en liten gnist? Og litt markløftprat.

7 Aug

Tror kanskje jeg begynner å kjenne sånn litt livsglede igjen. Ikke helt sikker, men kanskje.. Kortisolnivåene er fortsatt ganske heavy. Men jeg har pustet mer med magen disse dagene, hørt på beroligende musikk, prøvd å ligge leeeenge og puste og prøve å roe ned. Kjenner det funker litt, faktisk. Er ikke sånn konstant stressa, men det skal ikke så mye til før jeg kjenner hele kroppen flyr tilbake til stressmodus igjen.

(Bilde stjålet fra pFitblog.com. Vel verdt å sjekke ut.)

Keep..in..mind.

Gleder meg til å trene i morgen da. Men treningen avhenger av at jeg klarer å dra meg opp av sengen. Føler jeg kan sove hur lenge som helst om dagen. Er egentlig litt bekymret for et flåttbitt jeg fikk her for noen uker siden. Tenk om det er den som tuller med formen min? SKUMMELT! Får vel bare se om det varer og eventuelt ringe legen om det ikke blir noe bedre. Har jo ikke fått denne berømte røde ringen, men det er tross alt ikke alle som får den, så jeg er ikke helt nedroet av det.

Jeg har forresten reoppdaget markløft. Synes det er kjempemoro nå! Leste på bloggen til Silje Mariela om at man bør bygge opp under vektskivene, om man bruker lette vekter. Opp til 20 kg’s vektskiver. Dette for å få det rette spennet i ryggen. Det har jeg prøvd og damn, plutselig gikk jo 40 og 45 kilo opp, lett som ingenting. Ikke at det er så himla imponerende, men før det pusla jeg rundt på 30 kg og syntes det var mye tyngre. Kunne løfta mer enn 45 også, men følte jeg måtte ta det litt med ro. Stoler ikke helt på korsryggen min.

Jajja! Håper jeg har noe litt mer ensidig positivt å melde om snart. Begynner å bli litt lei av eget tull nå.

3 kommentar to “Aner jeg en liten gnist? Og litt markløftprat.”

  1. Min treningslykke august 7, 2012 kl. 17:59 #

    Godt å høre at du begynner å kjenne livsglede igjen ihvertfall! Håper det går stadig bedre! Klem

  2. Line august 7, 2012 kl. 18:59 #

    Ja, vi elsker markløft. Og man må begynne et sted og jobbe seg sakte men sikkert oppover. Bra jobba.

Legg igjen en kommentar

