Fat attack!

12 Aug

Yeah! Dette er en spennende dag, for i dag har jeg nemlig startet opp med Femme fatale! (Jada, henger litt etter, jeg.. Som vanlig.) Fem uker med så fullt fokus som overhodet mulig.

Har veid og målt, tatt bilder og er klar for attakk!

Vekta stoppet på idiotiske 92.0.. Opp nesten seks kilo siden 1. Mai. (Litt flaut..) Sånn kan det gå. Håper på å være kvitt hver eneste gram etter disse fem ukene. Litt høye ambisjoner må man kunne sette seg, så lenge man ikke blir sur eller trist og lei, hvis ikke man når helt frem.

Har fått meg fin, ny skritteller, som kan motivere meg ut på morgenturer og har ei venninne som også skal gå til attakk på fettet, så dette har jeg troa på!

image

Ille fin og fancy. Kan til og med ligge i vesken og telle skritt, på grunn av ny teknologi!

Lader opp til 24-timersfaste med noe ala Kristine Weber sin kjøttrull.

Fylt med keso Chili chipotle!

image

Den er veldig god, men egner seg dessverre ikke på trykk. Mine kokekunnskaper i et nøtteskall..

Det blir faste fra klokka 12.30 i dag. Håper det går bra, for jeg skal på kveldsvakt på sykehuset.. Wish me luck!

8 kommentar to “Fat attack!”

  1. Fay august 12, 2012 kl. 12:35 #

    Det går bra! I verste fall kan du lage med deg litt funlightgelé. Første gangen er alltid verst:)

  2. Anna august 12, 2012 kl. 13:10 #

    Lykke til ja!
    Jeg syns mine daglige 14-16 timers faster er harde nok, men man blir vel vant til det meste 🙂
    Gleder meg til å lese Femme Fatale oppdateringene dine! 😀

    • Fra tjukk til smukk august 12, 2012 kl. 13:23 #

      Takk takk!:)
      Det holder med 14-16 timer, men er heldigvis ikke mer enn en 24-timersfaste i uka.:p

  3. Støvkorn august 12, 2012 kl. 13:15 #

    Lykke til, u can do it!

  4. synsegulla august 27, 2012 kl. 17:14 #

    Heia! Kom tilbake fra ferie i dag jeg, så nå er jeg også klar for ny dyst. Spent på vekta etter tre uker i Tyrkia. Skrittelleren din var virkelig flott- hvor har du fått tak i den? Jeg er på jakt etter en akkurat sånn siden jeg har hørt at de er så gode.

    kiloene smelter nok snart bort igjen. 🙂

Legg igjen en kommentar

