Uppdeit Femme Fatale.

15 Aug

Heiheihallo!

Det er vel på tide med en liten oppdatering. Jeg er nå på min femte dag med Femme fatale og det går vel i grunn greit. Femte, hvis vi regner lørdagens spisedag som første dag.
Er allerede drittlei av mat, er sliten, utpsyka og litt sånn whatever. Sånn som det vel skal være på diett.

I dag hadde jeg eksamen klokka 09, også dro jeg rett på min første Fat attack trening. Det var fæle greier!

Jeg må le litt. Trener nesten alltid sammen med min kjære Linn og mens alle andre vel ELSKER trening, pusher hverandre, oppmuntrer, prøver å holde stemningen oppe, er vi rett og slett utrolig negative, når vi trener! Det går mye i «Huff!», «HOFF!» «Jeg orker ikke!» «I dag er jeg IKKE motivert» (denne går igjen hver eneste gang), mye sutring, klaging og sure miner. Vi hater knebøy, vi hater beinpress, nedtrekk, glute bridge, bicepcurls, tricepextentions, ellipsemaskin, romaskin. Og verst av alt er vel intervaller? Allerede før treningen hadde startet i dag var vi i gang med å sutre og grue oss til intervalltrening, i morgen. Men vi fullfører ihvertfall da? Alltid. Det må vel være det viktigste?

I dag VAR det fælt altså! Høyreps er virkelig noe jeg hater og det er IKKE gøy, uansett hvilken øvelse man utfører. Spesielt ikke med tomme glykogenlagre og kaloriunderskudd herfra til månen. Men jeg kom meg da igjennom.

Jeg er ihvertfall motivert til å fullføre dette. Det er ikke vanskelig, når man først har funnet motivasjonen, etter å ha pint seg igjennom noen dager med elendighet.

Avslutter med noen matbilder.

image

image

image

image

image

Jeg HATER herved kyllingfilet.

Peace!

10 kommentar to “Uppdeit Femme Fatale.”

  1. jannike august 15, 2012 kl. 21:18 #

    kanskje eg e dom og ikkje følge heilt m, men eg MÅÅ spørr: ka e ditta femme fatale-styret? ka går d ut på? 🙂

    • Fra tjukk til smukk august 15, 2012 kl. 22:06 #

      Det er trenings og kostholdsprogram!:) Hver treningsøkt er satt opp også er det kostholdsretningslinjer som endres fra uke til uke. Ganske strikt.

  2. Anna august 15, 2012 kl. 21:44 #

    Hahahaha!
    Sorry at jeg ler, men herlighet så morsomt å lese om dere som hater treningen, sutrer og klager, DET er ikke ofte jeg ser på treningsblogger. Men sånn er det av og til, da suger alt! Og det er lov å gi høylydt utrykk for dette også, selv i bloggverden 😉
    Ellers syns jeg dere er flinke som holder ut, det viktigeste er pokker meg ikke alltid hvordan du tar det, men om du gjennomfører 🙂
    Stå på!
    Håper du kommer over hatet, og kanskje til og med begynner å like de forskjellige elementene etterhvert 🙂

    • Fra tjukk til smukk august 15, 2012 kl. 22:06 #

      Jeg tror vi liker det innerst inne, skjønner du. Det er jo noe med at det er fint å bli ferdig.:p

  3. jannike august 15, 2012 kl. 23:16 #

    kan du sende det programmet til meg? eller kor finne du d? 😛 😉

    • Fra tjukk til smukk august 16, 2012 kl. 17:52 #

      Det er sånn betalingsprogram, så vet ikke hvor populært det er om jeg bare gir det videre..:)

      • jannike august 16, 2012 kl. 20:39 #

        haha den ser eg 😉

  4. Vår august 16, 2012 kl. 17:51 #

    Stå på! 😀

  5. Gunn Kari desember 2, 2012 kl. 20:24 #

    Kva som er i retten på bilde nr 1?

Legg igjen en kommentar

