Ei uke med Femme Fatale og planen videre.

21 Aug

Resultat den første uka ble minus 2.1 kg og med det er jeg der jeg hører hjemme. Under 90 kg. 89.9 får være godt nok:p

Hadde gått opp i midjemål, ned i hoftemål, lårmål osv. Hvorfor midjen gikk opp aner jeg ikke. Magen ser tynnere ut, så det må være noe mystiske greier.

Nå i uke to krangler kroppen veldig. Gått opp masse i vannvekt igjen, og da svikter entusiasmen litt, men det forsvinner vel snart. Må bare holde ut.

image

Dessverre kommer jeg nok ikke til å gå i gang med uke 4 og 5, med det første. De neste åtte/ni ukene blir veldig hektiske, for jeg skal ut i praksis i psykisk helsearbeid og jobbe fullt ved siden av. Går nok dårlig med PSMF da. Vet ikke hvordan det blir med trening i denne perioden heller. Det ellers så slække studentlivet blir liksom litt mer konsentrert da.

Men jeg har planer om å fortsette med å veksle mellom uke 1, 2 og 3, hva kosthold angår. Også tar jeg heller uke 4 og 5 når denne helvetesperioden er over. Trening må jeg ta når jeg får det til og har overskudd.

Liker opplegget godt, det er det sunne kostholdet jeg har lyst til å ha, hele tiden.

image

image

image

6 kommentar to “Ei uke med Femme Fatale og planen videre.”

  1. jannike august 21, 2012 kl. 11:18 #

    det virka virkelig veldig spanande ditta opplegget! får litt lyst å prøve also! Du er virkelig min store inspirasjon! Fulltids mor, fulltids kjæreste, fulltids husmor, flink treningsnarko, flink student og jobbe fullt ved sidan av!!!??? fliiiink 😀

    • Fra tjukk til smukk august 21, 2012 kl. 11:26 #

      Takk snuppa!:) Men du vet.. Jeg gjør unna mesteparten av skolearbeidet hjemme, har en slækk jobb og snuppa har fulltidsbestemødre og deltidsmamma (dessverre). Men jeg trøster meg med at det bare er ti måneder igjen av skolen, så blir det andre boller!:)

  2. Det gjør du nok kjempe lurt i! 🙂 Få i deg nok mat til å takle den hektiske hverdagen!! 🙂 Du er super flink!!

    • Fra tjukk til smukk august 21, 2012 kl. 17:47 #

      Tuuusen takk!:) Har jo lyst til å fullføre, men det får være grenser, synes nå jeg. Skulle heller gjort dette i sommerferien.

  3. Min treningslykke august 21, 2012 kl. 17:56 #

    Spennende med et slikt opplegg å følge! Lykke til med ei travel tid i vente!

    • Fra tjukk til smukk august 21, 2012 kl. 18:04 #

      Takktakk!:) Gleder meg ikke akkurat, men må jo igjennom det, sånn at jeg kan slappe av senere i livet!:)

Legg igjen en kommentar

