Dagen før dagen.

24 Aug

Høres ut som at jeg har en sykt spennende dag foran meg i morgen? Neida, har ikke det, men jo egentlig! Det er jo faktisk 1. Veiedag og 2. Frimåltid. Herlighet, jeg gleder meg! Til sistnevnte da.

Vet enda ikke hva jeg skal spise, men jeg kan love det blir noe karbohydrat-rikt! Frimåltid har ikke den helt samme svungen når den blir inntatt på jobb, men pytt pytt!

Har vel ikke akkurat vært superflink med dietten denne uken, men har trena alle økte da. Kan ikke være like super på alle områder?

Jeg har f. eks byttet ut preworkout riskaker med yoghurtgodteri.

image

Rebelsk, I know!

Har spist mye laks.

image

Isteden for magre proteinkilder.

Ogsåååå har jeg stekt grønnsakene mine i ei teskje smør..

Eh.. også har jeg knasket proteinbarer, isteden for kesam, til kvelds.

Det var denne ukens confessions. Så med alle disse umulighetene får vi vente i spenning på hva som har skjedd på vekta.

Legg igjen en kommentar

