Litt stressmestring.

29 Aug

Jeg kan ikke mye om dette.. Det eneste jeg vet er at gåturer er noe av det mest avbalanserende jeg vet om. La beina gå og tankene flyte. Det er gode greier det.

Det var sneglefest i skogen i dag, og stien «min» er ikke blitt brukt i sommer, så den er helt igjengrodd. Men det var herlig. En gåtur er jo rene metaforen for livet! Hindringer, motbakke, nedoverbakke, motvind, medvind, se naturen våkne etter vinteren, alle de vakre fargene, kombinert med den kalde luften. Ganske dypt!:p

 

image

 

image

 

image

 

Nå er jeg klar for kveldsvakt på praksisplassen min. Gleder meg, enda så forferdelig noen historier er.

2 kommentar to “Litt stressmestring.”

  1. jannike august 29, 2012 kl. 15:40 #

    gå tur i naturen E faktisk noke av d mest avslappande ein kan gjere! elska d 😀
    ha ei fin vakt snuppa 😉

  2. Divamamma september 2, 2012 kl. 11:19 #

    Gå turer er fantastisk!!!

Legg igjen en kommentar

