Kort innpå.

4 Sep

Heihopp!

Kort innpå, før jeg skal legge meg tidlig.

I dag har jeg hatt en super matdag! Første på evigheter. Deilig.

Dessuten har jeg begynt å meditere! Begynt å lære meg ihvertfall, da. Tror ikke det er gjort i ei bråvending. Jeg har fokusevnen til en mygg.

Men vi må alle starte et sted.

image

image

Bob og jeg, liksom.. Bob og jeg..

2 kommentar to “Kort innpå.”

  1. Støvkorn september 4, 2012 kl. 21:32 #

    Indre roooooo! Ikke så dumt det!

  2. Divamamma september 5, 2012 kl. 14:19 #

    Det kunne jeg også treng å lært meg tror jeg… Haha! Masse lykke til:)

Legg igjen en kommentar

