Sukkerfri?

15 Sep

Hei!

Her går det fortsatt i ett, så bloggen lider jo litt da, kan man si. Bloggen og kroppen..

100% jobb ved siden av 80% praksis er ikke en spøk!

Men ja. Det store spørsmålet; er jeg blitt sukkerfri? På det kan jeg svare et stort, rungende, sykt høylydt: NEI!

NOT!

Dere aner ikke hvor mye jeg har kåla, kjempa og sloss denne uka. Jeg har spist veldig lite, men litt sukker hver dag. Det er jo i det minste en start da.. Og en stor forbedring.. Men ikke helt der enda.

 

Akk.. Den som kunne slenge seg på en slankecamp og bare tenke mat og trening i noen måneder.. Trene har jeg ikke hatt tid til på halvannen uke. Og prøv å sett i gang med den der «Alle har tid til å trene, det handler om prioriteringer. 1 time av dagen er bare 4%.» Og så videre. 

=Gjeeeeeeeeeeesp.

Men det går seg nok til etterhvert!

5 kommentar to “Sukkerfri?”

  1. Amanda september 15, 2012 kl. 14:35 #

    Eeeenig!! I alt du har skrevet i innlegget her 😛 takk for oppdatering, liker å høre fra deg vettu 😉 Stå på videre, du er kjempeflink 😀 du er ikke den enste som strever *kremt* 😛

  2. Min treningslykke september 15, 2012 kl. 17:42 #

    Jammen ikke lett i en travel hverdag! Stå på!

  3. Divamamma september 18, 2012 kl. 09:54 #

    Ikke gi opp:) Det blir, det blir!!

  4. Else september 19, 2012 kl. 10:26 #

    Hahha «NOT». Konge:p Ikke stress så mye med det akkurat nå da, du har jo tapeten helt full..

  5. LovelyLiller september 21, 2012 kl. 20:57 #

    om det er noe trøst er jeg MILEVIS fra sukkeerfri ;D

Legg igjen en kommentar

