Sånn kan det gå!

1 Oct

I dag er det på tide med confessions. Nok en gang.

Vekta i dag viste 93.8. Altså har jeg gått opp 7 kilo siden 1. mai. Veier nå 0.8 kg mer enn jeg veide i starten av året.

LilySlim Weight loss tickers
Sånn kan det gå, men nå er jeg i gang. Målet ligger langt der fremme. 69 kg. Tror det er en grei løpevekt for meg, selv om jeg nok vil ligge rundt 75 kg, sånn egentlig. Vi får se underveis.

Har hatt studiedag i dag og helt fri fra både praksis og jobb. Veldig deilig, selv om det bare betyr mer å gjøre resten av uken.. Jobber dobbelt, fra 7.30 til 22.00 både tirsdag, torsdag og fredag, så neste trening blir ikke før på lørdag.

I dag har jeg vært og trena sammen med treningspartneren min. Holdt på å dø av 5 x 5, 25 kg’s frontbøy. Da er det ille.. Men kan bare bli bedre da.

Ikke bare er formen ræva men den skadede skuldra mi verker som søren, nå som jeg ikke får trena så ofte. Må finne på noe hjemmetreningsopplegg, sånn at jeg holder sirkulasjonen i gang i den. Har jo noen lette vekter her hjemme.

*Bare fire uker igjen av praksis.. Bare fire uker igjen av praksis.. Bare fire uker igjen av praksis..* Snart tilbake til livet igjen.

Angående mat så har jeg ikke satt opp noe diett. Tar det litt som det kommer, men prøver å få i meg nok proteiner. Da blir det bra i noen uker, ihvertfall.

Nå skal jeg sette meg ned med oppgaven min her.. Tidlig ute, for en gangs skyld. Elleve hele dager før 3000 ord skal leveres..

4 kommentar to “Sånn kan det gå!”

  1. Amanda oktober 1, 2012 kl. 16:05 #

    Jeg har en confession å komme med jeg også! Inni meg så er du en stor konkurrent på en måte, slik at jeg har noe å strekke meg etter! (høres jeg teit ut nå eller? Haha! :P) Synes du er så utrolig flink!! Jeg skal ikke løpe noe maraton da, men jeg har begynt med svømming, noe som jeg faktisk LIKER og har da nok en gang fått trua på at jeg kan komme meg ned i vekt. Første delmål: 85 kg ;P Lykke til!! Du er megaflink!! 😀

  2. Divamamma oktober 4, 2012 kl. 11:14 #

    Lykke til igjen!!

    U can do it:)

  3. Marte oktober 23, 2012 kl. 22:29 #

    Hvordan går det med deg? 🙂

  4. synsegulla oktober 25, 2012 kl. 19:04 #

    Hei 🙂 Hvordan går det med treningen? Synes marathon er skikkelig stilig mål 🙂 Heier på deg!

Legg igjen en kommentar

