Au, au, rumpa mi.

16 Nov

Heihopp!

Her er jeg igjen. To ganger på ei uke. Woho!

I dag har jeg vært på trening. Ukas andre.. Eller tredje, hvis vi kan regne en gå/joggetur i vanlige klær som trening. Trim..

Skulle trene bein i dag, men fikk ingen kontakt. Mistenker det er fordi at korsryggen min kjennes litt sår. Er redd for at den skal klikke, og da turte jeg ikke gjøre det skikkelig.. Da ble det ekstra fokus på rumpa isteden.

Oiahoia meg!

Ettertreningsmåltid.

Lomper, spekeskinke og kremost.

Jaja, nå er det helg. Har feriedager både i dag og på søndag, men skal jobbe i morgen kveld. Så litt yey og litt bæ. Men vi får fokusere på ferien i dag, så tar vi resten i morgen.

Ps: 40% på frukt og grønt på Coop Mega i dag!

Én kommentar to “Au, au, rumpa mi.”

  1. Divamamma november 18, 2012 kl. 23:31 #

    Så deilig å komme igang!!:)

Legg igjen en kommentar

