Pippippopp.

28 Dec

Som Fantorangen ville sagt det..

Småbarnsmor, heiheihei!

Hvordan går det med dere? Hatt en fin jul? Jeg har ihvertfall hatt en veldig så herlig og fredfylt jul, etter en sommer og høst som har vært alt annet enn nevnte stemninger.. Men nå går det mot lysere tider, gjør det ikke det da?

Jeg har sikkert gått opp 900 kg i jula. Men kjenner jeg ikke bryr meg så veldig mye. Det eneste fornuftige jeg har gjort er at jeg har vært på trening et par ganger.

Nå skal jeg jo snart smelle i gang med Fat attack 2013.  Jeg skal ta meg noen uker fri fra skolen, av økonomiske, praktiske og helsemessige årsaker. Litt kjedelig, men da har jeg jo masse tid til å gi mitt beste i disse 12 ukene Fat attacken skal foregå. Må jobbe og lese til eksamen og sånne ting, da, men litt tid blir frigjort.

Dette blir spennende dere!

8 kommentar to “Pippippopp.”

  1. onmywaytoperfect desember 28, 2012 kl. 14:22 #

    Lurt med pause fra skolen. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du får tid til alt!
    Hva er det Fat attack greiene? Hilsen nysgjerripetra :p

  2. onmywaytoperfect desember 28, 2012 kl. 14:28 #

    Jeg googlet og fant! Åh, jeg har også lyst! Hmm. Men det er kanskje for sent å melde seg på nå? Står at dato for utsendelse er 26 desember….

  3. Min treningslykke desember 28, 2012 kl. 14:55 #

    Så spennende med Fatattack! Masse lykke til:) Og så fint at jula har vært god:)

  4. superrosa desember 28, 2012 kl. 15:11 #

    Blir spennende å høre hvordan det går, vurderer sterkt en av Mariela sine programmer selv 😀 Må bare se litt hvordan det fungerer for andre, hehe :p

  5. bollefrua desember 28, 2012 kl. 22:54 #

    Lykke til med alt og et riktig godt nyttår til deg og dine. Hilsen Bollefrua 🙂

  6. superrosa desember 30, 2012 kl. 01:51 #

    Nå har jeg faktisk meldt meg på selv 😉

Legg igjen en kommentar

