Fat attack 2013 igang!

4 Jan

Yeah!

Da er jeg igang med kostholdet til Fat attack 2013 og det føles i grunn ganske greit. Siden det var et helt nytt år, var det enkelt som bare det å sette igang. Det er ikke akkurat det strengeste opplegget jeg har vært med på. Mye mat. Men nå har jeg kun sittet på rumpa da, så det kan jo bli litt verre når man faktisk beveger på seg.

Har gått ned 2.3 kilo i vannvekt, på to dager. Noen som sa for mye karbohydrater  i omløp?

Treningen har jeg ikke kommet i gang med, for i romjula hadde jeg influensa og nå sitter jeg her med en verden som spinner rundt og rundt og rundt. Jeg får heller begynne på «nytt» på disse 12 ukene, da jeg kan trene igjen.

De sier jo at denne influensaen kan sitte i en ganske god stund, så det er vel bare til å sette seg ned og ta det helt med ro. Har så utrolig lyst til å dra på SATS. Bare nappe litt i nedtrekken. Det trenger ikke være mer enn ti kilo, bare jeg får dra i noe og bevegd på meg. Men. Skal neppe sette meg i bilen og kjøre noe sted med denne kroppen, som er totalt ute av balanse. Føles som at jeg har vært på en båt i tretten år og endelig er kommet på land. Kvalm, svimmel, ujevne hetetokter og ikke på G. Kollapser på toppen av trappa, når jeg skal opp på soverommet mitt.

Heia svinfluensaen!

22 kommentar to “Fat attack 2013 igang!”

  1. Masse lykke til 😀 Virker som et kongeopplegg det der!

    • Fra tjukk til smukk januar 4, 2013 kl. 16:07 #

      Takk!:)
      Virker nesten for godt til å være sant. Men det funker nok!:)

  2. Amanda januar 4, 2013 kl. 16:43 #

    Aaaaw! Motivasjon å gå ned litt da, men jeg skjønner hvordan du har det altså, hadde det slik selv!! Først hadde mamma det, så fikk jeg det… For min del så går denne jula i glemmeboka, det har bare vært helt j**** med tanke på formen, og stemninga uteble for å si det slik. BLI FRISK!! ❤ Trenger å lese bloggen din for inspo ;D

    • Fra tjukk til smukk januar 4, 2013 kl. 16:51 #

      Takk snuppa!:) Ja jeg er glad jeg slapp å ha det i jula gett. Greit å vente til romjula.:p

  3. Alanna januar 4, 2013 kl. 17:16 #

    Jeg er svært skeptisk til dietter. Men dietter med mye mat må vel være det beste blant det værste. Lykke til!

    • Fra tjukk til smukk januar 4, 2013 kl. 17:25 #

      Er ikke noe stor fan av dietter jeg heller, men det er gøy å gjennomføre et opplegg sammen med mange andre da.:) Jeg kjenner meg selv såpass godt at det ikke er noe problem. Og ihvertfall ikke denne slække dietten.:p

  4. Marita januar 5, 2013 kl. 03:23 #

    Hei. Hvordan er kostholdet? Hvilken mat osv..

    • Fra tjukk til smukk januar 5, 2013 kl. 12:11 #

      Hei.
      Siden dette er et program man betaler for, og ikke et Silje Mariela deler ut gratis, så har jeg ikke så veldig lyst til å fortelle så veldig mange detaljer.:) Men det er jo såklart mye proteiner, grønnsaker og diverse karbohydrater.

  5. camilla januar 5, 2013 kl. 15:52 #

    jeg begynner selv på fat attack på mandag, blir spennende.

    • Fra tjukk til smukk januar 5, 2013 kl. 15:54 #

      Blir spennende, ja!:) Håper jeg får begynt med treninga også da, så er jeg i gang for fullt! 🙂

      • Marita januar 5, 2013 kl. 19:13 #

        Okei, skjønner at du ikke si så mye. Har veldig lyst til å melde meg på. Vet du om det er forsent?

      • Fra tjukk til smukk januar 5, 2013 kl. 22:39 #

        Tror det er åpent frem til søndag. Ikke sikker. Sjekk på siljemariela.com!:)

  6. vektkrigeren januar 5, 2013 kl. 22:32 #

    Lykke til! 🙂 Jeg heier på deg og gleder meg til å følge deg! 🙂

  7. Divamamma januar 6, 2013 kl. 21:23 #

    Huff da!! Håper du blir frisk snart da, så du får startet på igjen!:)

    God bedring!:)

  8. Therese juli 27, 2013 kl. 12:00 #

    Hei, skal starte med programmet snart.syns det er litt vanskelig det med kostholdet. Kan man bare bruke de måltidene som står i boken? Ble du ikke litt lei?når det er så lite å velge mellom.håper på svar!:-)

    • Fra tjukk til smukk juli 27, 2013 kl. 12:03 #

      Hei!:)

      Kostholdet var ikke nytt for meg da jeg startet. Hadde spist sånn en stund. Etterhvert så vil du finne ut at du har masse å velge imellom. Masse masse. Må bare komme inn i det først!:) Står vel også endel forslag i manualen?

      Lykke til!:)

      • Therese juli 27, 2013 kl. 12:31 #

        Okey, ja står noen forslag,Men syns ikke det er så mange forslag på de ulike måltidene pr. Dag ut i fra kalorier. Vet du en side man kan finne forslag til menyer hvor det står hvor mye kalorier det er i hvert måltid?:-)

      • Fra tjukk til smukk juli 27, 2013 kl. 12:34 #

        Nei, vet ikke om noen sider dessverre.. Anbefaler å bruke tid til å forske på det selv, egentlig.:) Det tar litt tid å komme inn i det, men er verdt det å klare seg på egenhånd. Går vel for det meste i å bytte ut proteinkildene, finne forskjellige måter å tilberede ting på osv. Er du medlem av Facebookgruppa? Mye hjelp å få der.

  9. Therese juli 27, 2013 kl. 12:52 #

    Takk for tips:-) hvem side på Facebook tenkte du på?:-)

    • Fra tjukk til smukk juli 27, 2013 kl. 12:54 #

      Gå inn på Facebook og søk på «Fat attack 2013» så tror jeg du får den opp!:) Så må du søke om medlemskap.

      • Therese juli 27, 2013 kl. 13:00 #

        Takk:-)

Legg igjen en kommentar

