Første sykt kjipe treningsøkt.

8 Jan

Hei dere!

Endelig er jeg sånn ca frisk fra influensadritten her. Deilig! Da kunne jeg endelig komme meg på trening i dag. Var innmari skeptisk etter at Silje Mariela har sagt at det kommer til å være kjipt den første uka. Synes ikke det var så kjipt jeg. Men så tok jeg ikke maks reps heller da. Får være grenser sånn dagen etter febertoktdagen 2013. Den hadde jeg nemlig i går. Det er sikkert sykt kjipt når man tar maks sett på alle øvelsene.

Det var uansett ei fin økt og jeg var ganske ødelagt i beina etterpå, ja. Gleder meg til i morgen! Sikkert støl og herlig.

Blir en overkroppsøkt i morgen.

Av en eller annen grunn synes jeg det er mye enklere å gjennomføre overkroppsøkter, når det er flust av folk på trening, fremfor beinøkter. Er det rart? Er jo i grunn ikke noe forskjell, som jeg vet. Men beinøkter kjennes så mye mer umulig å gjennomføre, når det er stappa på senteret. Sikkert bare psykisk. Føler jeg tar så enormt svær plass, når jeg trener bein.

Ellers går kostholdet bra. Ser jenter på facebookgruppa til Fat attacken sliter med å få i seg all maten. Det er et problem jeg aldri har og aldri kommer til å få. Da jeg våknet i dag kjente jeg at jeg var helt tom for alt krutt. Men det er vel en overgangsperiode, sikkert. Nå har det jo gått bra i ei uke, så måtte vel slite litt før eller siden.

Nå er det middag på gang. Pakka en enorm torskefilet i folie, med spinat på bunnen, tomat på toppen, masse salt og pepper og litt smør.

2013-01-08 18.39.15

Noe gikk galt, slik at væske bare strømma ut av folien..

2013-01-08 18.39.41

Men den ble saftig og fin likevel, altså! Foliebakt fisk er best, ingen protest!

Hele bare til meg. Neida. Får vel gi litt til mann og barn også..

4 kommentar to “Første sykt kjipe treningsøkt.”

  1. superrosa januar 8, 2013 kl. 21:56 #

    Jeg har heller ikke problemer med å få i meg alle kaloriene. Men nå har jeg da endret litt på kostholdet slik at det er spisbart for MEG i lang tid fremover 🙂

  2. bollefrua januar 8, 2013 kl. 22:05 #

    Heia deg! :)Fikk forresten lyst på middagen din!;)

  3. Anja Holt januar 8, 2013 kl. 22:40 #

    Fisk i folie er jo alltid suksess, og kan varieres i det uendelige! Flott å høre at du er på bedringens vei!

  4. Amanda januar 10, 2013 kl. 01:10 #

    Synes det er skikkelig spennende at du følger Silje sitt opplegg 😀 Har et selv, men dessverre ble jeg bare syk av det, så det får jeg prøve senere igjen, når jeg vet kroppen tåler det 😉 Stå på! 😀

Legg igjen en kommentar

