Går jo bra detta.

10 Jan

Bare litt sliten,
litt energiløs,
litt tafatt,
litt styrkeløs,
litt grinete,
litt kvisete,
litt sur,
litt kort.

Litt sånn halvveis.

Image

Sånt som hører med, men det er vel verst i overgangen.

Men det er jo gøy da. Gått ned 3.5 kg siden 1. januar og det kan man jo ikke grine av. Nå er jo type 2 kg av det vann, men likevel da. Vann i kroppen får deg også til å se ut som  en michellinkvinne.

Har ikke fått trena så mye som jeg burde, fordi at rett og slett senga har fristet mer ved et par anledninger. Men jeg kjenner min kropp og vet at i slike utrolig energiløse perioder så skal ikke jeg presse meg mer enn jeg gjør akkurat nå. Har trena i dag da.

Det var fælt.

It’s gonna be magical etter 12 uker altså! Gleder meg.

12 kommentar to “Går jo bra detta.”

  1. jannike januar 10, 2013 kl. 17:17 #

    du e flink! ikkje minst fordi du lytta til kroppen å slappa av når den kreve det! keep up the good work! 3,5 kg e jo fantastisk! 😀

  2. janne januar 10, 2013 kl. 17:33 #

    Gratulerer! så flink du er!!

  3. Inger-Marie Holmsen januar 10, 2013 kl. 17:44 #

    Wow… hva trener du? Helt utrolig at du har klart å gå ned 3,5kg på 10 dager! Prøver å trene og gå ned i vekt jeg også, men jeg har bare gått litt opp! (har gått ned i cm da….)

    • Fra tjukk til smukk januar 10, 2013 kl. 20:58 #

      Trener styrke.:) Er ikke så utrolig å gå ned det på 10 dager når ca 2/3 er vann etter en sukkerfylt jul og man veier nærmere 100 kg.:p

  4. Onmywaytoperfect januar 10, 2013 kl. 20:42 #

    Du er så vakker og så flink!! 🙂 3,5 kg!! Du er rå!

  5. Linn- Annette januar 10, 2013 kl. 22:24 #

    Flink du 🙂 keep up the good work 🙂 Selv om det var tungt i dag kommer det bedre dager 🙂

  6. Amanda januar 10, 2013 kl. 22:45 #

    Jeg føler ikke jeg har noe nytt å komme med, men mååå bare kommentere å si det samme som de andre her, du er flink altså! 😀 -3,5 kg er BRAAA! Det er jammen meg bare 10. januar, det er mye på 10 dager altså! 😀 Likte bildet 😀

  7. Anja Holt januar 10, 2013 kl. 23:12 #

    Du er superflink, 3,5 kg er ikke bare vann så du gjør noe helt riktig.

  8. Tone januar 11, 2013 kl. 22:03 #

    Du er flink! Og fin!

Legg igjen en kommentar

