Vil dere se noe kult?

17 Jan

Mens jeg sitter her med ribbeinet mitt og venter på at det skal gro, så vil jeg gjerne vise dere noe kult! Nemlig min kjære venninne, som følger samme planen som meg.

Dette er hennes endring på kun to uker!

Image

(Håper det er greit at jeg la ut bilde.:p)

Helt sjukt, spør du meg!
For flere bilder og for å se hennes fremgang kan du besøke bloggen hennes. On my way to perfect. Perfekt er hun fra før, men..

Gleder meg til jeg kan begynne å trene igjen.. Får sitte her og sutre i skjegget så lenge.

8 kommentar to “Vil dere se noe kult?”

  1. Onmywaytoperfect januar 17, 2013 kl. 16:49 #

    Ååååh søteste besteste du ❤ Håper teite ribbeinet gror snart! DU er perfekt ❤

    • Fra tjukk til smukk januar 17, 2013 kl. 16:50 #

      Synes det tar jækla lang tid dette greiene! Dessuten kom jeg på det at jeg trodde at det gikk kjempefort sist, men så kom jeg på at jeg slet med det under hele graviditeten! Og da brista jeg det i uke 4. Det var nedtur, kan du si. Men det er jo mye bedre allerede da. Så ei uke, så tenker jeg det er mye greiere.

  2. Amanda januar 17, 2013 kl. 17:11 #

    OH MY GOD!! Det der var utrolig stor forskjell på så kort tid! Fantastisk imponerende! 😀

  3. Min treningslykke januar 17, 2013 kl. 19:31 #

    Jøss, imponerende på kun 2 uker!
    God bedring, håper ribbeinet gror fort!

  4. vektkrigeren januar 17, 2013 kl. 19:33 #

    Wow!!! Det var forandring på kort tid! Utrolig bra!

  5. Andrea februar 6, 2013 kl. 10:35 #

    Kan jeg spørre deg hva slags plan du følger?
    Mulig du har sagt det før, men nå har du en ny leser som lurer.. Hihi, fin blogg!!

    • Fra tjukk til smukk februar 6, 2013 kl. 12:16 #

      Hei! Så klart. Vi følger Fat attackprogrammet til Silje Mariela.:)

Legg igjen en kommentar

