Titter innom.

3 Feb

Hei!

Ville bare titte innom, siden det er ganske lenge siden sist.

image

 

Hallooooo.

Siden sist har det ikke skjedd noe særlig mer enn at jeg har slitt med ribbeinet. Og at jeg har hatt lungebetennelse.. Og omgangssyken. Men nå er jeg frisk. Ribbeinet begynner å bli tålig bra og.

Nå har jeg brukt opp alle mulige «lette» sykdommer hittil i år, så da satser jeg på at nok er nok. Får være grenser! (Håper jeg..)

Denne uken som kommer skal jeg ihvertfall få trena litt igjen. Noen vekter blir det ikke, tror jeg. Ikke noen tunge ihvertfall. Men får bli noe kardio.

Kostholdet går det kjempebra med. Har gått ned 4.1 kg. Er ganske fornøyd med det, men kunne nok ha gått ned enda litt mer hvis ikke det hadde vært for all sykdommen, skaden og stresset. Væskebalansen min har vært helt på trynet i en hel måned, men nå begynner den å bli OK, kjenner jeg. Elsker fat attack-kosholdet skikkelig. Har nesten ikke behov for utskeielse, selv om jeg nok burde ta en i ny og ne.

Så sånn er det! Er mye mer aktiv på instagram: ilennana

Én kommentar to “Titter innom.”

  1. Vår februar 4, 2013 kl. 21:19 #

    4,1 kg er utruleg bra! Stå på! 😉

Legg igjen en kommentar

