Shopaholic.

17 Mar

Noen må sjekke meg inn på rehab, tror jeg.. Jeg er fullstendig shoppegal om dagen. Har lyst på alt mulig.

Bestilte et par plagg jeg egentlig ikke trenger.

1327_fitness_Long_Tights_1
Fitness long tights – hot pink

Mitt første Better bodiesbukse. Må se hva the hype is about.

76504_Kari_Traa_Kari_Active_Bra_1
Kari Traa – active bra

Fant etter bestilling ut at jeg egentlig trengte disse:

74842_Kari_Traa_Svalestjert_Tights_2

Kari Traa – Svalestjert tights

75814_Kari_Traa_Gullvinger_Pant_1

Kari Traa – Gullvinger pant

Men heldigvis hadde jeg ikke mer penger igjen, så det gikk ikke.

Nå må jeg virkelig gi meg altså.. Ikke no mer shopping nå.

3 kommentar to “Shopaholic.”

  1. såå mye fint! 😀 Fikk min første BB tights her selv om dagen. Og det jeg er sjokkert over er at INGEN har fortalt meg at tightsene er super gjennomsiktige. Kjøre bøy i de er uaktuelt. Så gi gjerne beskjed om din også er sånn eller om det bare er min og at jeg kanskje burde opp enda en str!

  2. Rosabobble mars 18, 2013 kl. 18:34 #

    Haha! Jeg skjønner… Det er så lett å kjøpe noe man ikke trenger! Hihi:)

    Men det er jo så kjekt å ha!!:)

Legg igjen en kommentar

