Kom mai du skjønne milde.

1 May

Ja, i dag kjører jeg en ordentlig original overskrift her! Den var det sikkert ikke mange som tenkte på.

Men ja, da var endelig skjønne mai her. Jeg våknet til lyden av Jegermarsjen utenfor vinduet mitt. Da vet man at sommeren er på vei. Eller.. egentlig så våknet jeg av slamming i ca 50 bildører, toneskalaer og prøvetromminger, så veldig idyllisk var det ikke. Men 20 minutter seinere lød altså Jegermarsjen i ca 20 sekunder, før korpset var forsvunnet på sin vei.

Sitter bare her og venter på å dra på trening. Det er en stund siden jeg var på SATS nå. Langt over en uke. Lysten har rett og slett ikke vært der, så jeg har heller gått meg noen turer. Men i dag er SATS-lysten her for fullt, så da er det bare til å kline til. Lurer sterkt på å bytte treningssenter, da jeg har fått et mye nærmere, men er i tenkeboksen. Det er et stort skritt å bytte treningssenter etter 11 år på samme.

Anyways.. Tenkte jeg skulle kline til med en økt i dette programmet:

2013-05-01 09.04.58-2

Jeg begynner vel å bli gammel, for jeg er sikkert helt alene om å synes det er litt sånn vulgært å få DEN rumpa trykka opp i trynet, hver gang jeg skal åpne programmet, men. Jeg er vel litt prippen.

Orker ikke følge noe program nå om dagen, men en organisert økt i ny og ne føler jeg liksom at jeg må få inn.

Ha en fin dag, dere! Jeg har for en gangs skyld fri og skal nyte dagen sammen med jenta mi og pappaen hennes. Mai er jo virkelig stas for barna og 1. mai er årets offisielle første soft-is-dag.

263_53330170787_2305_n

Si du ikke fikk lyst på soft-is nå!

Én kommentar to “Kom mai du skjønne milde.”

  1. Silje mai 2, 2013 kl. 11:46 #

    Skjønner at det kan være litt rart å bytte treningssenter etter 11 år på samme.. Jeg har selv trent på SATS mange år tidligere, og etter det så har jeg vært innom Elixia og nå Family Sports Club i Elverum.. Får se hva jeg ender opp med neste gang:) Da blir det vel noe i Australia kan jeg tenke meg!

    Og SOFTIS.. Nam ❤ Vi skulle egentlig kjøpe det i går, men endte opp med å kjøpe med hjem i stedet:) Får ta det til helgen.. Viktig å kose seg innimellom:)

    Haha.. Jeg skjønner hva du mener ang den rompa:D Jeg er egentlig litt enig, skal vel være inspirasjon.. Men de færreste av oss klarer vel å få en sånn rumpe vil jeg tro!

    Håper du får en fin torsdag kjære deg:)

Legg igjen en kommentar

