I heart helg.

3 May

Hei!

Da var helgen her igjen. Jeg har jobbehelg, men starter med en treningsøkt før kveldsvakt OG våken nattevakt i dag. Skal bare slappe av litt først. Er innmari støl i rumpa etter onsdagens Bombshell booty-økt, så det får bli en overkroppsøkt.

Rumpe – in your face!

Jeg er så flink med maten om dagen, at jeg nesten blir litt kvalm over meg selv. Englebarn, liksom! Neida.. Det er jo fint det da. Treningen derimot, den er det så som så med. Men har allerede trena mer denne uka, enn jeg gjorde i forrige uke, så en gradvis øking fra uke til uke får være målet.

Jeg vet ihvertfall at jeg skal kose meg med en Quest nutritionbar i helgen. Herlighet så gode de er! Jeg trodde egentlig at jeg ikke likte Quest-barer, for jeg smakte en for lenge siden, som jeg syntes smakte grusomt. (Chocolate brownie.) Men tenkte jeg måtte prøve igjen, så jeg bestilte en sample pack fra Quest nutrition sin egen hjemmeside. Og jaggu likte jeg absolutt alle smakene, bortsett fra Chocolate brownie.

Dette er favoritten.

Quest-Nutrition-QuestBar-Natural-Protein-Bar-Cinnamon-Roll-793573076397

Blir helt varm i sjelen bare jeg ser den! 

Jeg bestiller fra iHerb, siden frakten der er så mye billigere enn på Quest nutrition sin egen side. Mange som foretrekker chocolate browniesmaken altså, så det er kanskje noe rart med mine smaksløker. Synes den er sur og fæl. Hver sin smak.

Jajja, god helg da!

11 kommentar to “I heart helg.”

  1. Anja Holt mai 3, 2013 kl. 10:30 #

    Ønsker deg god helg og gode vakter, måtte de deilige dagene dine fortsette!

  2. camilla mai 3, 2013 kl. 10:56 #

    Hvor mye betalte du i frak for den samlepakka? jeg liker alle jeg har smakt, men har forsatt en del smaker igjen som jeg ikke har smakt, og er kjedelig å måtte kjøpe en hel kartong på iherb bare for å smake. God jobb helg

    • Fra tjukk til smukk mai 3, 2013 kl. 11:06 #

      Tror det var rundt det samme som det koster for samleboksen. Rundt 25 dollar.

  3. Silje mai 4, 2013 kl. 07:34 #

    Det viktigste er jo maten, og at du er flink med den:) Så kommer nok treningslysten snikende igjen også skal du se:)

    Jeg har mine perioder jeg også.. Både med mat og trening! Men det kommer seg fort skal du se:)

    Disse barene har jeg ikke prøvd ELLER sett.. De skal bestilles NÅ:) Litt dyrere enn Atkins barene, men jeg bare klarer ikke å la være å teste de:D

    Håper du får en fin jobbhelg kjære deg:) GOD helg!

    • Fra tjukk til smukk mai 5, 2013 kl. 19:46 #

      Godt å høre ikke det bare er jeg som kan være litt slækk.

      Questbarene er ganske annerledes enn Atkinsbarene, synes jeg. Mer mat i dem. Mer protein og ja. Mye bedre, synes nå jeg. Men smak og behag.

  4. Vår mai 5, 2013 kl. 00:01 #

    Jeg elsker at du har begynt å blogge oftere, og jeg elsker at du har en såpass god periode! 🙂

    • Fra tjukk til smukk mai 5, 2013 kl. 19:45 #

      Ååååh, for en hyggelig tilbakemelding!:) Tusen takk. Prøver å skjerpe meg.:)

  5. Kari mai 16, 2013 kl. 12:14 #

    Hei! 😀
    Kan du legge ut øvelser/tips som du får av den videoen på bloggen? 😀

    • Fra tjukk til smukk mai 16, 2013 kl. 19:41 #

      Næææh. Bestilte ikke videoen jeg. Tips finner du sikkert på Silje Mariela sin blogg.:) Eller så kan du jo bestille den selv.:)

  6. Janne oktober 4, 2013 kl. 17:34 #

    Du må prøve å varme den med brownie smak et par sek i mikroen, fantastisk godt 🙂 helt annet enn å spise sen kald, da er den ikke noe særlig :p

Legg igjen en kommentar

