Futt-løs søndag.

12 May

Hei!

Her sitter jeg på jobb og gjør alt jeg kan for å holde meg våken. Innimellom har jeg lyst til å være veldig flink, men det er ikke lurt å være alt for flink, serru! Hadde planer om å droppe spise-litt-mer-dagen denne uka, men energinivået har vært så labert de siste dagene, så jeg fant jeg ut at jeg skulle droppe den droppinga.

Var faktisk ute og gikk en tur, med innlagte bakkeintervaller, før jobb.

image

Det regna mer enn strengt talt nødvendig. Men når man først er bløt, så er man bløt. Kondisen er vel ikke akkurat topp, men du vil ikke tro hvor mye lettere det er å bevege seg nå, i forhold til for bare noen uker siden. Det var nesten bare deilig. Utrolig hvor mye 8-9 små kilo kan utgjøre av forskjell.

Men nå drar jeg snart hjem fra jobb, dytter i meg litt ekstra mat, og krysser fingrene for at jeg våkner opp med energioverdose i morgen.

Gudd night!

Legg igjen en kommentar

