Bombshell booty!

5 Jun

Hei!

Long time, no see, igjen. Men sånn er det, når jeg drukner i jobb og trening og det som er.

På mandag gikk jeg igang med Bombshell booty-programmet til Silje Mariela.

2013-05-01 09.04.58-2

Rumpe, in your face.

Jeg økte kaloriinntaket litt, for jeg er så lei av å slanke meg. Økte ikke sånn veldig mye da, men litt. Holder det. Bare et problem. Jeg blir jo så STØL. Nå er jeg altså fortsatt like støl i dag, som jeg var i går. Må jo få trena økt 2 snart, sånn at jeg får tid til å trene 3 denne uka. Også bør det helst ikke være på søndag, for på mandag skal man jo være klar for en ny uke. Tror jeg trenger en ekstra dag i uka.

Utgangspunktet mitt ser sånn ut:

Image

Så får vi se om det blir noen endring på de 28 dagene.

Har kjøpt meg nye løpesko, så kanskje jeg slipper å få noe problemer med beinhinnebetennelsen min, for jeg løper litt intervaller på tredemølla, i tillegg til styrken.

2013-06-03 20.41.13

Det er jo så morsomt, så det har jeg ikke planer om å slutte med.

Trening altså! Fantastiske greier.

image

4 kommentar to “Bombshell booty!”

  1. Chassi juni 27, 2013 kl. 22:53 #

    Åh, så spennende! Er det masse rumpeøvelser eller er det helkroppsprogram? Lykke til!

    • Fra tjukk til smukk juni 28, 2013 kl. 05:45 #

      Nei, det er jo mest underkropp, men da slenger vi på litt overkropp her og der.:p Jeg trener bare to slike økter med litt ekstra rygg/bryst og ei ren overkroppsøkt i uka. 🙂 Får være måte på.;)

  2. Rune juli 12, 2013 kl. 15:03 #

    Du blir støl fordi du trener for hardt. Mindre vekt eller færre repetisjoner. Bare fordi du klarer det så betyr det ikke at det er riktig. Du må la det ta den tiden det tar. Resultatet er proposjonalt med tålmodigheten. Slutt å lete etter snarveier. 🙂

    Hardtrening en dag gjør at du mister de tre neste. Da er det bedre å starte rolig og trene annenhver dag så kroppen klarer å tilvenne seg disse nye bevegelsene.

    • Fra tjukk til smukk juli 12, 2013 kl. 22:01 #

      Takk for tips, men jeg trener ikke for tungt.:) Trener faktisk ganske lett for å få innarbeidet rette teknikker, spesielt i baseøvelsene. Følger et oppsatt program, så følger sånn ca. repitisjonsantallet som er angitt der.:) Er da ikke først og fremst for styrken sin del jeg trener. Ikke om å gjøre å bli sterkest mulig. Og da føler jeg det antallet repetisjoner jeg kjører er helt innafor. Blir ikke så støl nå lenger, så det var nok bare det stor sett alle opplever når de starter opp.

Legg igjen en kommentar

