Styrketrening FTW!

26 Jun

Hei!

Long time, no see! Her går det så det suser. Jobber masse, trener masse og i morgen er min alenemor-tilværelse endelig over! Nå har vi vært alene i tre måneder, så nå skal det jaggu bli godt å få hjem mannen. Deilig å være alene innimellom altså, men å bo i ensomhet i tre måneder er ikke stas, i det hele tatt

I dag har jeg noen før/etterbilder å by på. Kan vel ikke akkurat si at jeg har vært veldig «flink» det siste året. Var nede i 85 kilo i april i fjor og gikk opp til rundt 100 i løpet av høsten 2012.

Nå er jeg nede i 95. Men se på det her.

Please don’t mind the mess…

9685

s2004

Ser jo at jeg har litt mer rundt magen og hoftene nå, men det er jammen ikke store forskjellen. Svart er jo også litt mer tilgivende enn lyserosa, så forskjellen er faktisk enda mindre enn det ser ut til der.

Det var i januar i fjor jeg begynte med «skikkelig» styrketrening, da jeg skulle trene meg opp etter skulderbruddet. Hadde trena styrke i flere år før det, men da med «rosa manual» metoden. Nå klarer jeg aldri å holde meg til noe program og trener mest etter lyst, så tenk om jeg hadde klart å være litt mer strukturert, du! Det hadde vært kanon. Men da hadde nok mye av treningsgleden min også forsvunnet..

Men do your strenght training, people! Det tar tid å se endringene, men i lengden er det virkelig verdt det.

6 kommentar to “Styrketrening FTW!”

  1. synsegulla juni 27, 2013 kl. 18:01 #

    Hurra for deg! La vekta være og lev! 🙂

    • Fra tjukk til smukk juni 28, 2013 kl. 05:45 #

      Neeei, nå har jeg nettopp kjøpt meg ny vekt, etter å ha vært uten en god stund.:p

      • synsegulla juni 28, 2013 kl. 06:45 #

        Haha, ikke misbruk den da. Jeg misunner deg nesten treningen din, jeg har også et mål om å klare å trene. Ha en riktig sprek sommer 🙂

  2. Nina juni 29, 2013 kl. 19:12 #

    Synes du er flink jeg! Treningsgleden kommer nok! 🙂

  3. Styrke!! 😀 Du ser flott ut! ❤

  4. Silje juli 3, 2013 kl. 10:50 #

    Synes du ser flott ut jeg, ikke stress for mye med det, en dag er du der du skal være:) Høres ut som du er flink til å trene masse, og det viktigste er jo å gå sakte men sikkert ned i vekt, og holde seg der! Du er jo på god vei:) FLOTT er du!

    Hvor er det mannen din har vært da? Han jobber ikke i forsvaret?:) Skjønner godt at det blir deilig å få han hjem.. Som du sier, det er kos å være alene noen ganger, men 3mnd blir vel lenge;)

    Ønsker deg en superflott lille lørdag, herlige deg:)

Legg igjen en kommentar

