Frimåltid og new in.

15 Jul

Hei!

Jepp. Fortsatt kjempe syk. Var på handlings ista og holdt på å svette ihjel. Men nå må det vel være nok, vel?!

Trøstet meg med et par godbiter som kom med posten i dag.

20130715-165549.jpg

BCAAen fåes kjøpt på iherb og den anbefales virkelig. Kjempegod.

Gleder meg til å ta i bruk treningsdagboken. Jada, det funker helt greit å bare skrive i ei notatblokk, men jeg må ha litt strukturert opplegg, hvis det skal bli noe greie på det, her.

I går hadde jeg frimåltid, og jeg jobber fortsatt hardt med å finne den riktige (for meg) måten å utføre det på. Jeg må ihvertfall holde meg unna sukker, for litt godterier = garantert sprekk, her i gården. Og det er jo fett jeg craver i hverdagen, så litt ekstra fett er godt på de dagene jeg får spise litt utenom planen. Finner vel ut av det tilslutt.

I går ble det ihvertfall hamburger med løksalat, ost, søtpotetfries.

20130715-170240.jpg

Delikat. Akkurat som meg.

Og desserten bestod av proteinpannekakevafler, med lettsyltetøy, sukkerredusert is, lettsyltetøy og agavesirup.

20130715-170416.jpg

Det var godt, tilfredsstillende og ikke verst sånn næringsmessig.

Én kommentar to “Frimåltid og new in.”

  1. Ellen juli 17, 2013 kl. 17:22 #

    Wow, for en blogg! Har aldri vært her inne før, men dette likte jeg. Spesielt mye likte jeg «spise-litt-mer-dagene», og det å kunne øke kaloriinntaket litt fordi du er så lei av å slanke deg. Herlig laidback, men bra og tøff instilling til det å gå ned i vekt!
    Dette skal jeg følge med mer på. Ha en fortsatt fin uke!

Legg igjen en kommentar

